اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

شکست دشمنان نظام اسلامی در گرو وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: شکست دشمنان نظام اسلامی در گرو مقاومت و وحدت مردم است.

شکست دشمنان نظام اسلامی در گرو وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: هدف دشمنان فشار بر مردم و تحریم‌های اقتصادی است که به خیال خام خود بتوانند مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند و ملت را به زانو در آورند.

وی افزود: اما این بار نیز ملت ایران هوشیار و بصیر است و می‌داند مقاومت و ایستادگی ‌در مقابل تحریم‌ها به همراه جلوگیری از اسراف و تبذیر دشمن را به زانو در می‌آورد و شکست می‌دهد.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را خودکفایی ملی و مقابله با تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: آنهایی که ما را تحریم کرده‌اند اعتراف دارند، این تحریم‌ها برای ملت ایران بی‌اثر بوده است و این نتیجه مقاومت ملت ما و در خط ولایت و رهبری بودن است که ادامه دارد.

وی با اشاره به مناسبت‌های مختلف از جمله روز حقوق بشر گفت‌: چه طرفدارانی از حقوق بشر دفاع می‌کنند که خوشان به تمام نقاط جهان تروریست می‌فرستند، مگر ‌20 هزار نیروی تروریست در سوریه با حمایت غرب و آمریکا و یا عملکرد آنان در عراق و افغانستان و کشتار مردم در این کشورها مبارزه با تروریسم است.

حسینی تصریح کرد: ملت‌ها پذیرای ادعای دروغین شما نیستند و مطمئن باشید که ملت‌ها سرنوشت سازند و شما رسوا شده و شکست خورده‌اید.

امام جمعه سیرجان به موج بیداری جدید در عربستان هم اشاره کرد و گفت: رژیم آل‌سعود که خود گرفتار خشم ملت است با خوش خدمتی به آمریکا مسلمانان را می‌کشد و مطمئن باشید، بحران‌های به وجود آمده شما را به سقوط و نابودی می‌کشاند.

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به بحث تربیت فرزندان صالح و ازدواج جوانان به صورت ساده و آسان پرداخت و با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار‌، خبرنگاران را قشر مؤثر جامعه دانست که می‌توانند با قلم و بیان خود به حقایق بپردازند و اسلام و ارزش‌های اسلامی را بازگو کنند و مبادا روزی برای جامعه و مسلمانان با انتقادهای نابه‌جا برای نظام اسلامی مشکل‌تراشی کنند.

در ابتدای نماز جمعه امروز سیرجان از ائمه جمعه موقت حجت‌الاسلام سید‌ ابراهیم فاقعی و مسئول نماز ستاد جمعه محمدرضا مستقیمی ‌پدر دو شهید ‌تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول