اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

راهپیمایی روز قدس برنامه‌های دشمنان را بر هم می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: راهپیمایی روز قدس قطعاً برنامه‌های دشمنان نظام و اسلام را بر هم می‌زند.

راهپیمایی روز قدس برنامه‌های دشمنان را بر هم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی بین دستگاه‌های اداری شهرستان آبادان که برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راه‌پیمایی روز قدس در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: امسال مانند سال‌های گذشته با وجود گرمای هوا مردم همیشه در صحنه آبادان حضوری پررنگ‌تر از سال‌های پیش را در تاریخ روز قدس ثبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیرو این جلسه و به‌منظور هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان برای برگزاری شکوهمند روز قدس، رؤسای ادارات منطقه به فرمانداری فراخوانده شده‌اند، افزود: مردم و مسئولان روزه‌دار شهرستان آبادان برای ادای تکلیف شرعی، حضور سیاسی خود را در روز قدس به دشمنان نشان می‌دهند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به درایت امام خمینی(ره) در انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس گفت: امام خمینی (ره) از مسلمانان سراسر جهان خواستند با وحدت و همدلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس شرکت کنند.

وی اضافه کرد: مردم و عشایر شهرهای آبادان، اروندکنار، چوئبده و مینوشهر مانند سال‌های پیش با شور انقلابی خود همه برنامه‌ها و تدارکات دشمنان را برای ضربه زدن به این مرز‌ و بوم خنثی می‌کنند.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: مردم آبادان نشان داده‌اند هر جا که دشمنان دندان‌های خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تیز کنند با مشت‌های سنگین و گره کرده این دندان‌های تیز را در دهان دشمنان خورد خواهند کرد.

وی همچنین عنوان کرد: یکی از مظاهر این شور انقلابی در به هم ریختن برنامه‌های دشمنان قطعاً راهپیمایی روز قدس است.

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: در ارتباطات و برآوردهایی که با مردم شهرستان داشته‌ام نوید حضوری چشمگیر و دشمن‌شکن را در خیابان‌های شهرستان آبادان به دشمنان اسلام می‌دهم.

وی در پایان با اشاره به محل برپایی راهپیمایی روز قدس در آبادان گفت: راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از خیابان یک احمدآباد آغاز و تا انتهای مصلای شهر برای ادای فرضیه نماز جماعت و سخنرانی روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول