اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

استکبار جهانی دنبال تسلط بر کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: تحولات سوریه نشانه‌ای از تلاش‌ها برای تسلط استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی برای شکستن محور مقاومت در برابر زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی است.

استکبار جهانی دنبال تسلط بر کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت السلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در خطب‌های نماز جمعه این هفته در هندیجان با اشاره به لیالی قدر اظهار کرد: مسلمانان با مناجات و برگزاری مراسم احیا خود را به خداوند نزدیک می‌کنند زیرا این شب‌ها از همه شب‌های عالم بالاتر است.

وی ادامه داد: مردم مسلمان هندیجان با برگزاری مراسم شب‌های قدر خود را برای رسیدن به معنویات الهی، کسب فیوضات عرفانی و نزول همای سعادت بر مسلمانان نزدیک‌تر می‌کنند.

بهبهانی‌پور در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به اوضاع کشور سوریه گفت: تحولات سوریه نشانه‌ای از تلاش‌ها برای تسلط استکبار جهانی بر کشورهای اسلامی برای شکستن محور مقاومت در برابر زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: بررسی جریانات امروز کشور سوریه نشان می‌دهد که گروه‌های مسلح در این کشور مردم و شهروندان سوری نیستند.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: این افراد گروه‌های مسلحی هستند که از خارج هدایت شده و دسیسه‌ای غیر حضوری بر علیه مردم مسلمان سوریه است.

وی در ادامه با اشاره به نقش آمریکا در خاورمیانه گفت: آمریکا به دنبال یک جریان فتنه برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

بهبهانی‌پور ادامه داد: آمریکا به دنبال شکستن خط اول مقاومت و توطئه در میان ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به کشتار مردم مسلمان میانمار در شرق آسیا عنوان کرد: حقوق بشر ابزاری در دست کشورهای استعماری برای ادامه توزیع نابرابر قدرت و سلطه‌گری مستکبران است.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: بی‌تفاوتی سازمان ملل نسبت به کشتار مردم مسلمان میانمار نشان می‌دهد که حقوق بشر یک سراب و افسانه‌ای برای فریب انسان‌های ناآگاه است.

بهبهانی‌پور در پایان گفت: مردم مسلمان در سراسر جهان به خصوص ایران اسلامی در شناختن این دسیسه‌ها و فریب‌های کشورهای غربی آگاه و هوشیار هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول