اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله افتخاری در گفت‌وگو با فارس:

امروز سوریه در جبهه اول مقاومت جهان اسلام قرار دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سوریه در جبهه اول مقاومت جهان اسلام قرار دارد و دفاع از سوریه با کشورهای حامی مقاومت از جمله ایران گره خورده زیرا این کشور مانع اصلی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

امروز سوریه در جبهه اول مقاومت جهان اسلام قرار دارد

 لاله افتخاری به بهانه پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت نماز جمعه در جامعه گفت: نماز جمعه دو بعد مختلف دارد که بعد نخست آن فردی و بعد دیگر آن دستاوردهای جمعی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: نماز جمعه که هر هفته برگزار می‌شود و همانند یک نشست و همایش بزرگ میان مسلمانان است، ابتدا از خطبه‌های سیاسی جهان اسلام و دیگری که خطبه‌های عقیدتی است، تشکیل می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش بصیرت‌افزایی نماز جمعه عنوان کرد: در این نماز، آخرین اخبار روز جهان بیان ‌می‌شود و آگاهی‌بخشی عمومی است که در آن همگرایی، اتخاذ تصمیمات و ساخت مملکت اسلامی در سایه ولایت‌فقیه است.

افتخاری با توجه به نقش امام جمعه در زندگی مردم یادآور شد: نماز جمعه نقشه راه زندگی را برای مردم ترسیم می‌کند و تا هفته آینده نمازگزاران را از نظر فکری غنی می‌سازد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر آثار و برکات نماز جمعه در اجتماع افزود: در نماز جمعه نه اطلاع‌رسانی می‌شود و نه برای کسی دعوت‌نامه صادر می‌شود، بلکه همه به‌ صورت مشتاقانه و خودجوش در این مراسم شرکت می‌کنند که همین امر باعث وجود برکات بسیار در این فریضه شده است.

 

سوریه مانع دستیابی اسرائیل به فلسطین است

وی در ادامه با توجه به اوضاع داخلی سوریه عنوان کرد: منافع سوریه همراه منافع کشور ما است و مانع رژیم صهیونیستی برای دستیابی به فلسطین هستیم.

افتخاری با تاکید بر نقش استکبار جهانی در اوضاع کشور سوریه تصریح کرد: آمریکا برای سوریه برنامه ویژه‌ای را طرح‌ریزی کرده است و همیشه در ابتدا به نام حقوق بشر وارد می‌شود، نقشه‌های شوم خود را پیاده می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قتل عام مردم میانمار گفت: مدعیان حقوق بشر در مقابل این کشتار جمعی سکوت کرده‌اند و هیچ توجهی به مردم میانمار ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و هم‌دستانش با فروش سلاح و ناامن کردن کشورهایی که با آنها همراهی نمی‌کنند به دنبال منافع خودشان هستند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول