اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه خبر داد

راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی سال جاری در ارومیه راه‌اندازی می‌شوند.

راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی در ارومیه

زهرا رنجبررضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور زنان در عرصه‌های حرفه‌ای ورزش و کسب عنوان‌های قهرمانی نشان‌دهنده توانایی بالای آنها است، براین‌اساس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در سطح شهر است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: میزبانی مسابقات کشوری، اعزام به مسابقات بین‌المللی و همچنین برگزاری همایش‌های مختلف ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری است و استعدادیابی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره قلمداد می‌شود.

رنجبر گفت: بنا به نیاز هیئت‌های ورزشی، کارگاه‌های آموزشی اعم از مربی‌گری، داوری، بازآموزی در ارومیه و در سطح استان با استفاده از مدرسان مجرب فدراسیون‌ها برگزار می‌شود و حتی مربیان و داوران برای ارتقای سطح به خارج کشور نیز اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بین ورزشکاران این شهرستان افراد مستعد و علاقه‌مند زیادی برای فعالیت ورزشی و قهرمانی وجود دارد، ادامه داد: در تیر ماه 1391 از این شهرستان 13 بانوی ورزشکار به اردوی تیم ملی در رشته‌های شمشیربازی، تیراندازی، تکواندو، نجات غریق، غواصی و قایق‌رانی دعوت شده‌اند که امیدواریم برای مردم این شهرستان افتخارآفرینی کنند.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه اظهار داشت: گلستان‌خانی در رشته ورزشی ووشو سبک تالو رده سنی بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان موفق به کسب مدال طلا شد و همچنین سکینه نوری در رشته شمشیربازی سبک فلوره رده سنی جوانان طی مسابقات بین‌المللی گرجستان مدال نقره را از آن خود کرد؛ از طرف دیگر الهه قهرمانی نیز در این مسابقات مدال طلا را برای مردم ما به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول