اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

بهره‌‌برداری از 48 پروژه عمرانی فردوس در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: در هفته دولت سال جاری 48 پروژه عمرانی در این شهرستان مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌‌برداری از 48 پروژه عمرانی فردوس در هفته دولت

عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی فعالیت‌‌ نهادها و دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری، 48 پروژه عمرانی با اعتبار 52 میلیارد و 21 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری شخصی در شهرستان فردوس به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار فردوس میزان اشتغال‌زایی این تعداد پروژه را 190 نفر، میانگین جمعیت برخوردار از هر پروژه را 14 هزار و 500 نفر و میانگین تعداد خانوارهای بهره‌مند را 4 هزار خانوار اعلام کرد.

اقبال تصریح کرد: از مجموع اعتبارات هزینه‌ شده در پروژه‌های عمرانی شهرستان فردوس، مبلغ 8میلیارد و 35میلیون تومان اعتبارات دولتی، مبلغ 17میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شخصی و مبلغ 26 میلیارد و 54 میلیون تومان نیز از محل اعتبار تسهیلات است.

*افتتاح 800 واحد مسکن مهر در فردوس

فرماندار فردوس از افتتاح 800 واحد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و گفت: واحدهای مسکن مهر با صرف 28 میلیارد تومان مورد بهره‌‌برداری قرار می‌گیرد.

اقبال بهره‌برداری از استخر شنای سرپوشیده مجموعه انقلاب با اعتبار یک ‌میلیارد و 300 میلیون تومان، افتتاح کارخانه کنسانتره انار با اعتبار 13 میلیارد تومان و بهره‌‌برداری از موزه مردم‌شناسی با اعتبار 300 میلیون تومان را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت عنوان کرد.

وی بهره‌برداری از پروژه لوله‌گذاری و کانال‌کشی چاه‌های کشاورزی سطح شهرستان به طول 18 کیلومتر با اعتبار 325 میلیون تومان و افتتاح واحد تولید قارچ خوراکی با اعتبار 560 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت برشمرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول