اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کرمان خبر داد

واگذاری خدمات حمل‌ونقل مسافربری به دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان از واگذاری بخشی از خدمات حمل و نقل مسافربری جاده‌ای به دفاتر پیشخوان دولت الکترنیک خبر داد.

واگذاری خدمات حمل‌ونقل مسافربری به دفاتر پیشخوان

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در راستای واگذاری امور تصدی‌گرانه دولت به بخش غیر دولتی‌، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کار صدور حواله صورت وضعیت مسافری را در حوزه حمل و نقل مسافر برون شهری شهرستان کهنوج به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک واگذار کرد. 

وی ابراز داشت: برای نخستین مرتبه در سطح استان کرمان با انجام تمهیدات لازم و تهیه برنامه نرم‌افزاری‌‌ این اداره کل با عقد قراردادی با دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک و انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری شهرستان کهنوج اقدام به واگذاری حواله صورت وضعیت مسافری به شهرستان مذکور کرده است.

جمیلی خاطرنشان کرد‌: پس از این مدیران شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری این شهرستان و شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با ارائه مدارک به دفتر پیشخوان بدون مراجعه حضوری به مرکز استان کرمان می‌توانند با دریافت حواله‌ صورت وضعیت مورد نیاز خود را از بانک ملی شهرستان کهنوج دریافت کنند.

وی تصریح کرد‌: با اجرای این طرح علاوه بر جلوگیری از ایاب و ذهاب مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رفع مشکلات طی مسیر‌، زمینه واگذاری خدمات به سایر شهرستان‌ها نیز فراهم شد، لذا در صورت رضایت‌مندی کامل‌ طرح در سایر شهرستان‌ها‌ی استان کرمان نیز عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول