اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام دبیر جشنواره

مهلت ارسال آثار نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر کودک تمدید نمی‌شود

خبرگزاری فارس: با اعلام دبیر جشنواره، مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تمدید نمی‌شود.

مهلت ارسال آثار نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر کودک تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، با اعلام دبیر جشنواره، مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 مرداد به پایان می‌رسد و تمدید این زمان امکان‌پذیر نیست.

دبیر جشنواره نوزدهم تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد: بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره با استقبال زیاد هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان روبه‌رو شده و تاکنون نمایشنامه‌های بسیاری به دبیرخانه تحویل داده شده‌اند.

وی تأکید کرد: با وجود درخواست برخی از نویسندگان تئاتر کودک و نوجوان، مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی تمدید نخواهد شد.

شهرام کرمی یادآور شد: از آنجا که آثار برگزیده این بخش پس از داوری باید مراحل چاپ را نیز پشت سر بگذارند، امکان تغییر در این تاریخ برای ما وجود ندارد.

بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی تئاتر کودک و نوجوان به منظور توجه به حوزه نمایشنامه‌نویسی و تولید آثاری متناسب مخاطب کودک و نوجوان برگزار می‌شود. در این بخش به تشخیص هیئت داوران سه نمایشنامه برگزیده، در طول برگزاری جشنواره توسط نویسنده‌های آثار در جلسات کارگاهی و آموزشی خوانش خواهند شد.

آثار منتخب در یک مجموعه چاپ می‌شوند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مهر ماه 1391 در همدان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول