اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مجریان مهر ماندگار سستی در کار خود روا ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ مجریان پروژه‌های مهر ماندگار در اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌ها قصور و سستی به خود راه ندهند.

مجریان مهر ماندگار سستی در کار خود روا ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز با سفر به شهرستان خلخال و در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان اظهار داشت: ما مجریان پروژه‌های مهر ماندگار را امین دولت می‌دانیم و بر همین اساس از آنان می‌خواهیم تا با جدیت و تلاش گسترده این پروژه‌ها را تا مردادماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری کنند.

وی با یادآوری اینکه اعتبارات پروژه‌های مهر ماندگار استان اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن تخصیص می‌یابد، یادآور شد: اعتبارات هر یک از فصل‌های اعتباری شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان در آن بخش‌ها هزینه شده و در هیچ شرایطی این اعتبارات جابجا و یا در محل دیگری غیر از محل تعریف شده اعتبار هزینه نمی‌شوند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌های مهر ماندگار استان تا مرداد ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

صابری خواستار تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران مجری پروژه‌های مهر ماندگار خلخال برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها در مهلت معین شد.

این مسئول در سفر خود به خلخال از پروژه‌های عمرانی بخش‌های مختلف کشاورزی، آموزشی و راه و شهرسازی از جمله طرح‌های در حال احداث استخر آبیاری کشاورزی روستای درو، مدارس شبانه‌روزی خلخال و کلور و راه اصلی خلخال به فیروزآباد بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل سفر به شهرستان‌ها و بازدید از طرح‌های عمرانی مناطق مختلف استان را جزو برنامه‌های کاری خود اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش می‌شود هر هفته با سفر به یکی از شهرستان‌های استان در جریان روند عملیات اجرایی پروژه‌ها قرار گرفته و برای حل مشکلات پیش‌روی آنها اقدام شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول