اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملایر خبر داد

تملک 168 مغازه توسط شهرداری ملایر

خبرگزاری فارس: شهردار ملایر از تملک و تخریب 168 مغازه در خیابان شهدا و مصطفی خمینی توسط شهرداری ملایر خبر داد.

تملک 168 مغازه توسط شهرداری ملایر

علیرضا امامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه شهرداری ملایر از سال 86 تاکنون اقدامات ارزشمندی در پروژه‌های مختلف عمرانی، شهری، فضای سبز، آسفالت خیابان‌ها، جدول‌گذاری و... در سطح شهر ملایر انجام داده است، اظهار داشت: در سال 86 بدهی شهرداری ملایر در قسمت‌های مختلف بسیار بالا بود که با برنامه‌ریزی انجام شده طی چهار سال گذشته بیشتر این بدهی‌ها و مطالبات پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز در راستای افق چشم‌اندازهای آینده به سمت پیشرفت شهر در زمینه‌های پیشرفت فضای شهری حرکت رو به جلو داریم.

شهردار ملایر با بیان اینکه سازمان شهرداری‌ها نهادی مردمی هستند و از اعتبارات دولتی استفاده نمی‌کنند، افزود: اگر اعتباراتی از سوی دولت در اختیار شهرداری‌ها قرار گیرد به صورت کلی و برای پروژه‌های کلان بوده و در زمینه برخورداری از شهری آبادتر مردم باید ما را یاری کنند.

وی گفت: در برنامه پنج ساله 142 پروژه در سطح شهر پیش‌بینی شده است که 128 هزار متر زیربنا دارد و منابع درآمدی در شهرداری باید بالا باشد تا صرف هزینه‌هایی برای خود مردم شود.

امامی عنوان داشت: در حال حاضر 78 هزار و 600 متر پروژه غیر انتفاعی و 54 هزار و 400 متر پروژه انتفاعی در ملایر در دست احداث است.

وی با بیان اینکه کل مغازه‎های خیابان شهدا و شهید مصطفی خمینی 746 واحد است، افزود: با تلاش‌های انجام شده 168 باب مغازه در این دو خیابان تملک و تخریب شده است و درصدد هستیم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم مابقی مغازه‌ها را نیز تملک کنیم که در این زمینه به اعتبارات زیادی نیاز داریم.

شهردار ملایر گفت: از سال 86 تاکنون 648 قطعه به دارایی‌های شهرداری ملایر اضافه شده و طی این مدت با کارشناسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر ملایر جلوگیری شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول