اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی جیرفت:

هدف از کشتار مسلمانان میانمار روحیه اسلام‌ستیزی غربی‌هاست

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جیرفت با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت قتل عام مسلمانان میانمار آورده است: بی‌تردید هدف از کشتار مردم مسلمان میانمار روحیه برخواسته از اسلام‌ستیزی جوامع غربی و صهیونیسم است.

هدف از کشتار مسلمانان میانمار روحیه اسلام‌ستیزی غربی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی شهرستان جیرفت با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: بار دیگر مانند همیشه که مسلمین در گوشه‌ای از این جهان مورد ظلم واقع می‌شوند، مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت اختیار کرده‌اند.

این بیانیه افزوده است: اقدامات ضدانسانی و جنایات هولناک در میانمار که منجر به کشته شدن انسان‌های بی‌گناه و مسلمان شده است، بیش از پیش پرده از نیت امپریالیستی و سودجویانه مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت.

در این بیانیه آمده است: با وجود همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می‌شود، هم‌اکنون در منطقه مسلمان‌‌نشین کشور میانمار، یکی از خشونت‌بارترین فرازهای تاریخ معاصر در حال وقوع بوده و هیچ‌گونه صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

این بیانیه می‌افزاید: این نخستین بار نیست که انسان‌های آزاده جهان شاهد سکوت ننگین و برخورد تبعیض آمیز مستکبران به ظاهر مدعی حقوق بشر و سازمان‌های دست نشانده غرب در قبال نسل‌کشی، اقدامات تروریستی مغایر حقوق بشر و یا صورت‌های دیگر برای مسلمانان هستند.

این بیانیه تصریح کرده است: امروز دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده تا انتقام آزادی خواهی مسلمانان را در کشورهای اسلامی از مردم فقیر مسلمان میانمار بستاند و جزای حرکت های ضد صهیونیستی در مصر و تونس و لیبی و مراکش و لبنان و سوریه و بحرین و حجاز را بر مسلمانان مظلوم برمه اجرا کند.

در بخش دیگر از این بیانیه آمده است: کشتار مسلمانان میانمار بار دیگر آزمونی بود، بر مدعیان حامی حقوق بشر که خود را مالک‌الرقاب همه امور جهان می‌دانند که با سکوت خود ادعای دروغین را بر همگان آشکار ساختند، اما ناگفته پیداست که حقوق بشر و آزادی در جایی تعریف می‌شود که منفعت صهیونیسم جهانی به خطر افتد.

در این بیانیه آمده است: در ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی، مسلمانان میانمار در آتش نژادپرستی و نسل‌کشی گرفتار هستند و علاوه بر نسل‌کشی و تبعیض نژادی، بی‌توجهی جوامع به ظاهر متمدن جهانی بر سختی‌ها و تألم روحی مردم ستمدیده افزوده است.

بسیج دانشجویی جیرفت در ادامه بیانیه آورده است: جای بسی تأسف است که سازمان ملل با سهل‌انگاری به سازمان حامی دول زر و زور تبدیل شده و به ملعبه‌ای در دست ابر قدرت‌ها بدل گشته است، بی تردید هدف از کشتار مردم مسلمان میانمار روحیه برخواسته از اسلام‌ستیزی جوامع غربی و صهیونیستی است، زیرا آنها می‌دانند که اسلام دین آزادی و آزادگی است و موج بیداری را به همه ملل تقدیم می‌دارد .

بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ضمن محکوم کردن جنایت هولناک کشتار دسته‌جمعی مسلمانان میانمار از سازمان‌های بین‌المللی به ویژه سازمان همکاری‌های اسلامی و نهادهای حقوقی بشری درخواست دارد در اسرع وقت ضمن بررسی ابعاد مختلف این جنایت هولناک نسبت به پیگیری، محاکمه و مجازات عاملان این فاجعه ضدانسانی در مراجع قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول