اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع)

برنامه ماه خدا از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه ماه خدا با محوریت شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) از این کانال خبر داد.

برنامه ماه خدا از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های شب‌های قدر کانال ندای اسلام اظهار کرد: این کانال به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی(ع) برنامه‌های مختلفی را تهیه و تولید کرده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ماه خدا Month of Allah ویژه ماه مبارک رمضان در این ایام به طور کامل به موضوع شهادت امام علی(ع) و شب‌های قدر می‌پردازد.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: این ویژه برنامه با استفاده از کارشناسان مختلف مانند اسامه العطار، جهاد اسماعیل، سکالشفر و اسد جعفری فضایل و الگوی رفتاری امام علی(ع) را برای شنوندگان بازگو می‌کند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه ماه خدا گفت: این برنامه 30 دقیقه‌ای آیتم‌های متنوع دیگری مانند ادعیه روزانه، مصیبت‌خوانی و ... دارد و به تبیین اهمیت شب‌های قدر و احیا در این شب‌ها می‌پردازد.

حسینیان خاطر نشان کرد: سخنرانی‌های ویژه 30 دقیقه‌ای در این ایام از محمد الحلی از انگلستان و حجت‌الاسلام سید مصطفی المدرسی با موضوعات شب‌های قدر و نیز شهادت امام علی(ع) برای پخش آماده شده که به سمع شنوندگان می‌رسد.

وی یادآور شد: در برنامه حدیث روز اعجاز حسین از اسکاتلند روایاتی از 14 معصوم درباره فضیلت شب‌های قدر را برای شنوندگان تبیین می‌کند.

وی عنوان داشت: مظلومیت امام علی(ع) و فضایل اخلاقی وی از دیگر موضوعاتی است که اعجاز حسین با بهره‌گیری از روایات در ایام شهادت این امام بزرگوار برای علاقه‌مندان بیان می‌کند.

برنامه‌های کانال ندای اسلام به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com و ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz افقی 27500 قابل دریافت است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول