اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان:

امسال پیک مصرف برق در اصفهان افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: پیک مصرف برق در سال گذشته 3 هزار و 828 مگاوات بوده و در سال جاری این میزان به 3 هزار و 907 مگاوات رسیده است.

امسال پیک مصرف برق در اصفهان افزایش یافته است

هوشنگ فلاحتیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با پیک مصرف برق در سال جاری اظهار کرد: پیک مصرف برق در سال گذشته 3 هزار و 828 مگاوات بوده و در سال جاری این میزان به سه هزار و 907 مگاوات رسیده است و در مقایسه با سال گذشته 70 تا 80 مگاوات بر میزان مصرف برق توسط مشترکین به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های جدید اضافه شده است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته 140 هزار انشعاب جدید به اشتراکات استان اضافه شده است،کارخانجات جدید و چاه‌های آب جدید نیز اضافه شده و سطح آب چاه‌ها به دلیل خشکسالی کاهش پیدا کرده و به انرژی بیشتری برای گرفتن آب نیاز است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در مورد میزان مصرف برق در بخش‌های مختلف تصریح کرد: مصرف برق در بخش کشاورزی و صنعت رشد بیشتری در مقایسه با بخش خانگی و تجاری داشته است و در مجموع در سال جاری با توجه به کاهش درجه حرارت در مقایسه با سال گذشته و طرح هدفمندی یارانه‌ها، رفتار مصرفی مشترکین بهبود پیدا کرده و به دلیل خشکسالی رشد زیادی در مصرف برق وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 50 درصد ظرفیت نیروگاه اصفهان برای تولید برق استفاده می‌شود و در حال حاضر هیچ قطعی برقی وجود نداشته است و مشکلی برای تأمین برق مشترکان وجود ندارد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول