اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد امام جمعه محلات از کم‌توجهی به فریضه امر به معروف

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان محلات از کم‌توجهی مردم و مسئولان شهرستان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شدت انتقاد کرد.

انتقاد امام جمعه محلات از کم‌توجهی به فریضه امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا مقدسی ظهر امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان، مردم و به ویژه کارکنان نیروی انتظامی در بحث امر به معروف و نهی از منکر با جدیت برخورد نمی‌کنند، این در حالی است که مسئله امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است.

وی بر لزوم توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و تصریح کرد: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید تعارفات کنار گذاشته شود و با درک واقعیات جامعه و شناخت مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در راستای احیای این دو فریضه بزرگ دین مبین اسلام همت و تلاش مضاعف داشت.

امام جمعه شهرستان محلات با بیان اینکه تاکنون تنها در حد شعار به مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شده است ادامه داد: در شرایط امروز جامعه برخورد با پدیده بدحجابی و بداخلاقی‌‌های اجتماعی امری ضروری است که اگر جدی گرفته نشود، مسائل و مشکلات پیچیده‌ای را در آینده ایجاد خواهد کرد.

مقدسی فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین راهکار احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: انجام اقدامات فرهنگی و افزایش بینش و بصیرت افراد جامعه در خصوص پرهیز از گناه و اجرای واجبات دین مهم‌ترین راهکار است که باید همه به این مهم توجه کنند.

وی با اشاره به برگزاری مانور امر به معروف و نهی از منکر گفت: شهرستان محلات به 12 منطقه تقسیم شده است که هر گروه از ضابطین امر به معروف و نهی از منکر باید در این مناطق حضور یافته و به تذکر لسانی بپردازند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول