اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

امسال تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه باشکوه خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: از خبرنگاران کهگیلویه و همه کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی این شهرستان تلاش می‌کنند با برگزاری مراسمی باشکوه و در خور شأن تقدیر خواهیم کرد.

امسال تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه باشکوه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در جمع اصحاب رسانه با تقدیر از خبرنگاران به جهت تلاش در عرصه خبر و آگاهی‌بخشی اظهار داشت: بدون شک خبرنگاران از تاثیرگذارترین و اثربخش‌ترین اقشار جامعه هستند.

فرماندار کهگیلویه افزود: امروزه هرچه پیش می‌رویم جایگاه و نقش خبرنگاران گسترده‌تر می‌شود و کارکردهای جدیدی به کار خبرنگاران افزوده می‌شود.

رضایی تعیین‌کننده‌ترین شاخص جهت‌گیری افکار عمومی را عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دانست و ابراز داشت: نگاه ویژه و شیوه اطلاع‌رسانی خبرنگاران در این میان بسیار چشمگیر و اثربخش است.

رضایی افزود: خبرنگار با ذهن کنجکاو و تحلیلگر خود به کوچک‌ترین اتفاقات پیرامون حساسیت نشان می‌دهد و با تدبر و تدبیر خاص جریان‌ساز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی در دهه‌های اخیر از توسعه چشمگیری در حوزه‌های مختلف برخوردار شده و در حال پیشروی در مدیریت فعال جهانی است، باید از توان و قدرت رسانه‌ها استفاده کافی را ببریم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که شکل‌گیری رسانه‌ها و مطبوعات در استان ما سابقه کمی دارد، اضافه کرد: رسانه‌های ما با وجود سابقه کم با تکیه بر داشته‌های غنی فرهنگی و اجتماعی توانسته‌اند خیلی زود به بلوغ رسانه‌ای برسند و ما امروزه شاهد بروز استعدادهای شگرف در عرصه رسانه و خبرنگاری هستیم.

رضایی تصریح کرد: بخشی از مشکلات که در حوزه خبری و اطلاع‌رسانی وجود دارد به مدیران و نوع حمایت آن‌ها برمی‌گردد که امیدواریم با شناخت جایگاه و میزان اثرگذاری خبرنگاران بسیاری از دغدغه‌های این قشر پرتلاش را برطرف کنیم.

فرماندار کهگیلویه حفظ شأن و حرمت خبرنگاران را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد و گفت: شناخت عمیق نسبت به اثربخشی، باور توانمندی‌ها، استفاده از نظریات خبرنگاران و قدردانی و تکریم خبرنگاران وظیفه همه مدیران است.

رضایی با تقدیر از خبرنگاران کهگیلویه گفت: از همه کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی این شهرستان تلاش می‌کنند با برگزاری مراسم باشکوه و در خور شأن تقدیر خواهیم کرد.

فرماندار کهگیلویه نسبت به تجهیز خانه خبرنگاران که به همت شهردار دهدشت در بهترین نقطه شهر به آن‌ها هدیه داده شده قول مساعد داد و ابراز داشت: با رایزنی که با شهردار دهدشت خواهیم داشت یکی از خیابان‌ها یا بلوارهای شهر دهدشت را به نام خبرنگار نام‌گذاری ‌می‌کنیم تا توانسته باشیم قدردان تلاش این زحمت‌کشان عرصه اطلاع‌رسانی باشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول