اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

خبرنگاران مسیر بالندگی نظام را هموار می‌سازند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و خبرنگاران متعهد به ویژه جامعه خبری کوشا و پرتلاش استان مقدس قم تبریک گفت.

خبرنگاران مسیر بالندگی نظام را هموار می‌سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام کرم‌رضا پیریایی استاندار قم به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار آمده است: 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، به نام «روز خبرنگار» نام‌گذاری شده است. این روز یادآور ایثار، تلاش و مجاهدت‌های وافر تلاشگرانی است که با نیت آگاهی بخشی به همنوعان و نشر نور حقایق بر صفحه ظلمات و تاریکی، قدم در عرصه اطلاع‌رسانی نهاده و همچون مشعلی فروزان، روشنی‌بخش راه گشته‌اند.

در ادامه این پیام افزوده شده است:‌ روز خبرنگار هنگامه پاسداشت و ارج نهادن به زحمات ارزشمند و کوشش‌های صادقانه انسان‌های پاک و مجاهدان بی‌منتی است که در کسوت مقدس و شرافتمندانه خبرنگاری پر تلاش، بی‌آلایش، متعهدانه و منصفانه گام در وادی مقدس قلم و بیان نهاده و با پیام‌رسانی صادق و روشنگری مشفقانه، مسیر رشد و بالندگی و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هموار می‌سازند.

در پایان این پیام افزوده شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه، این آموزگاران مکتب ایثار و آگاهی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و خبرنگاران متعهد به ویژه جامعه خبری کوشا و پر تلاش استان مقدس قم، تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، بهروزی و توفیق روزافزون انجام آگاهانه و سرشار از صداقت رسالت حرفه‌ای را آرزومندم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول