اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

اختصاص 380 میلیارد ریال به پروژه‌های مهر ماندگار در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: پروژه آبرسانی به شهر قلعه‌گنج و 52 روستا و بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان دو پروژه مهر ماندگار است که 380 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

اختصاص 380 میلیارد ریال به پروژه‌های مهر ماندگار در قلعه‌گنج

حسن مرادی امروز در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی به شهر قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از یک‌هزار پروژه مهر ماندگار کشور، 36 پروژه به استان کرمان اختصاص دارد و از این تعداد دو پروژه سهم شهرستان قلعه‌گنج است.

وی افزود: پروژه بزرگ انتقال و آبرسانی به شهر قلعه‌گنج و 52 روستا یکی از طرح‌های ماندگار دولت نهم و دهم در این شهرستان است که با اختصاص اعتبار آن به مبلغ 200 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادی گفت: این پروژه به طول 68 کیلومتر در حال اجراست که با اتمام آن 20 هزار نفر از ساکنان شهر قلعه‌گنج و 25 هزار نفر از ساکنان 52 روستا در مسیر این خط انتقال از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

فرماندار قلعه‌گنج در بازدید از پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهر قلعه‌گنج که یکی دیگر از طرح‌های مهر ماندگار در این شهرستان است، بیان داشت: ساختمان این بیمارستان با تمام امکانات بهداشتی و با اختصاص اعتبار آن به مبلغ 180 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت برای تجهیز قرار می‌گیرد.

مرادی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان مشکل آب شرب سالم و مشکل بهداشت است که با اجرای این طرح‌ها تا حدودی این مشکلات برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 380 میلیارد ریال به دو پروژه مهر ماندگار در قلعه‌گنج اختصاص یافته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول