اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه:

امسال 4 میلیون نفر روز در طرح هجرت 3 کار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: امسال 4 میلیون نفر روز در طرح هجرت 3 کار می‌شود.

امسال 4 میلیون نفر روز در طرح هجرت 3 کار می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، علیجان حبیبی در سومین جلسه طرح هجرت 3 که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه در طرح هجرت 3 در سال‌های 89 و 90 به عنوان استان برتر در کشور شناخته شد و در تلاشیم طرح هجرت 3 در استان همانند 2 سال گذشته عملکرد مناسبی از خود ارائه کند‌.

حبیبی از اهداف طرح هجرت 3 به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و گفت: آشنایی جوانان با مناطق محروم  یک نوع خودسازی برای آنان است‌.

وی تصریح کرد: در سال 90 در طرح هجرت 3‌، 3 میلیون و 214 هزار نفر روز کار داشتیم که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری 4 میلیون نفر روز کار در طرح هجرت 3 عملیاتی شود.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال جوانان در چندین بخش به کار گرفته می‌شوند، گفت: به کارگیری دانش‌آموزان در اردوهای 15 روزه براساس نفر دوره در مناطق محروم همچنین بهره‌گیری از 41 هزار نفر از حلقه صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج که حداقل یک روز در اردوهای بسیج سازندگی حضور داشته باشند از جمله کار جوانان می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مصوبات جلسه قبل‌، تصریح کرد: تعمیرات همه مساجد در سال 91 به بسیج سازندگی واگذار شد اما تاکنون در این خصوص کاری انجام نگرفته است.

حبیبی خاطرنشان کرد: از مصوبات جلسه گذشته واگذاری 400 هزار نفر روز کار اداره‌کل جهاد کشاورزی به طرح هجرت 3 بوده است که تا‌کنون 120 هزار نفر روز انعقاد قرارداد و 9800 نفر روز فعالیت آن محقق شده است.

وی ادامه داد: اداره‌کل منابع طبیعی نیز موظف شده 50 هزار نفر روز کار انجام دهد که تاکنون 10 هزار نفر روز آن محقق شده است.

رئیس بسیج سازندگی با اشاره به 2 پروژه استخر ذخیره آب و 7 پروژه احداث کانال درجه 2 و 3 گفت: یک پروژه آن برای اجرای آبیاری قطره‌ای پادگان شهید رجایی به مبلغ یک میلیارد ریال منعقد شده و یک پروژه کاشت نهال به مبلغ 350 میلیون ریال نیز با اداره کل منابع طبیعی منعقد شده است.

وی از دیگر طرح‌های اجرایی توسط جوانان را در طرح هجرت 3  آبرسانی به مناطق عشایری به طور کامل عنوان کرد.

حبیبی در این جلسه پیشنهاداتی ارائه کرد و گفت: از مسئولان و مدیران دستگاه درخواست می‌کنیم از عرصه‌های طرح هجرت 3 بازدید کنند و فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان مسئولان ستاد پشتیبانی طرح هجرت از آن حمایت کنند و به نحوی اقدام شود که مصوبات جلسات طرح هجرت 3 ضمانت اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول