اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی:

کمیته امداد از همه ظرفیت مهد قرآن برای راه‌اندازی نهضت قرآنی استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته امداد از همه ظرفیت مهد قرآن برای راه‌اندازی نهضت قرآنی در خانواده بزرگ کمیته امداد استفاده می‌کند.

کمیته امداد از همه ظرفیت مهد قرآن برای راه‌اندازی نهضت قرآنی استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی ظهر امروز با عنوان محفل قرآنی ترنم وحی که به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان و همکاری موسسه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی و با حضور جمعی از مسئولان استان و بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد برگزار شد، با اشاره به اینکه کمیته امداد استان در نظر دارد فعالیت‌های قرآنی این خانواده را گسترش دهد، اظهار کرد: با توجه به سوابق درخشان و توانمندی‌های فراوان موسسه مهد قرآن استان، از تجربیات و تمام ظرفیت‌های این موسسه برای آموزش خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد نهایت بهره را خواهیم برد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی و موسسه مهد قرآن استان، خاطرنشان کرد: این محفل قرآنی آغاز راه همکاری‌های این دو مجموعه است.

دشتی، جامعه هدف این تفاهم‌نامه را در مرحله نخست 28 هزار دانش‌آموز و چهار هزار دانشجو عنوان کرد و افزود: قصد داریم با گسترش فعالیت‌ها، در مرحله دوم نیز با همکاری مهد قرآن فراتر از این آمار، به آموزش قرآن برای بیش از 80 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اقدام کنیم.

مدیر موسسه مهد قرآن استان آذربایجان‌شرقی نیز در این محفل قرآنی بر اهمیت آموزش و قرائت قرآن کریم تاکید کرد و این همکاری را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر آموزش عمومی قرآن برای خانواده‌ها دانست.

وی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصت و هدیه مخصوص خداوند برای پاک شدن انسان‌ها از آلودگی‌ها عنوان کرد و از جوانان خواست تا فرصت ماه رمضان را قدر دانسته و قرائت روزانه قرآن را در برنامه خود داشته باشند.

در این مراسم معنوی پنج نفر از نوجوانان و جوانان به قرائت قرآن پرداختند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول