اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه امور ورزشی

دومین مدرسه استان البرز به اتاق اسکواش تجهیز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش استان البرز از تجهیز دومین مدرسه در این استان به اتاق اسکواش خبر داد.

دومین مدرسه استان البرز به اتاق اسکواش تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش البرز،  بهارک شینا گفت: هم اکنون دوره‌های آموزشی اسکواش ویژه دانش آموزان دختر در پایگاه تابستانی مدرسه یادگار امام(ره) آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در زمستان سال گذشته در مدرسه شهید زارعی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به عنوان اولین مدرسه در استان البرز به اتاق اسکواش تجهیز شد.

این مسئول افزود: راه‌اندازی این اتاق و برگزاری دوره‌های آموزشی اسکواش در این مدرسه، با استقبال مطلوب دانش‌آموزان دختر این مدرسه مواجه شد.

وی عنوان کرد: در راستای استقبال دانش‌آموزان از این اقدام، هم اکنون مدرسه یادگار امام آموزش و پرورش ناحیه سه کرج دومین مدرسه در استان البرز نیز به اتاق اسکواش مجهز شده است.

شینا ادامه داد: با آغاز به کار این کورت، به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در پایگاه تابستانی مدرسه یادگار امام(ره)، دوره‌های آموزشی اسکواش در حال برگزاری است.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز یادآور شد: برگزاری این دوره با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی مدرسه یادگار امام(ره) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج مواجه شده به نحوی که در روزهای اولیه بیش از 30 نفر از دانش‌آموزان در دوره شرکت کردند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول