اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

توسعه کردستان به انتقادهای سازنده خبرنگاران نیاز دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: انتقادهای سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه استان را به عنوان چراغ راه و زمینه‌ساز رفع برخی از مشکلات می‌پذیریم و از آن استقبال می‌کنیم.

توسعه کردستان به انتقادهای سازنده خبرنگاران نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان کردستان که در سالن دولت استانداری با حضور جمع کثیری از خبرنگاران، خبرنگارنماها و نویسندگان برگزار شد اظهار کرد:  اگر چه اقداماتی برای توسعه استان کردستان صورت گرفته است و مسیر را به خوبی طی می‌کند اما لازمه تحقق اهداف آرمانی ما نیاز به درایت و شجاعت خبرنگاران دارد که باید در این مسیر ما را یاری کنند.

وی با عنوان اینکه استقلال خبرنگاران باید در سطح وسیعی باشد، افزود: انتقادهای سازنده این قشر تاثیرگذار در جامعه را اگر چه برخی از آنها هم واقعیت نداشته باشد، می‌پذیریم و از آن به عنوان راهکاری برای رسیدن به اهداف استفاده خواهیم کرد.

شهبازی تصریح کرد: رصد و بررسی موانع توسعه و گیر و گرفت‌های این بخش را خبرنگاران می‌توانند به مسئولان گوشزد کنند تا با پیگیری و اقدامات لازم این موانع را برداریم و توسعه همه‌جانبه استان را تحقق بخشیم.

به گفته استاندار کردستان، احتمال وجود برخی افراد مخرب در جمع خبرنگاران صادق استان هست که ما حساب این افراد را با فعالان واقعی و دلسوز نظام و مردم جدا می‌کنیم.

شهبازی تاکید کرد: حرکت بر اساس اعتقاد و از سر دلسوزی جای نگرانی ندارد چراکه دغدغه این افراد به مسئولان دستگاه‌های اجرای برای دستیابی به برنامه‌ها کمک می‌کند.

وی در ادامه وضعیت مالی مطبوعات کردستان را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: من از نشریات محلی و رسانه‌های استان احساس شرم می‌کنم چراکه آنها مظلوم واقع شده‌اند.

شهبازی در پایان با اعلام آمادگی خویش در راستای کمک به نشریات استان، از مسئولان و دستگاه‌های متولی نیز خواست که زمینه را برای ارتقای سطح کمی و کیفی مطبوعات کردستان فراهم نمایند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول