اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

توجه به منافع ملی مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایران با وجود تحمل بیشترین سختی‌‌ها، برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش بسیار خوبی دارند.

توجه به منافع ملی مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران است

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه کشورها و افزایش آگاهی جوامع در دنیای امروز بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در مدیریت نوین هیچ برنامه‌ای بدون حمایت رسانه‌ها در سطح کلان عملی نخواهد شد و به همین دلیل خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای جایگاه والایی در میان مردم بوده و همچنین نقش تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ مسئولان دارند.

فرماندار شهرستان رباط کریم در پاسخ به این پرسش که آیا خبرنگاران ایرانی وظایف و مسئولیت‌های خود را به درستی انجام می‌دهند؟ گفت: به طور قطع در هر حوزه و هر قشری نواقص وجود دارد و کار رسانه‌ای در کشورمان از این امر مستثنی نیست.

سلیمان‌پور تاکید کرد: با وجود برخی کاستی‌ها‌، اکثر خبرنگاران و رسانه‌های فعال در ایران، به مسئولیت و وظایف خطیر خود آگاه هستند و به صورت هوشمندانه عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است کار خبرنگاری دارای سختی‌های خاصی است و خبرنگاران و اصحاب قلم در ایران بیشترین سختی‌را تحمل می‌کنند، اما صبورانه انتقادی از وضعیت موجود نداشته و به فکر انجام وظایف خود هستند.

فرماندار شهرستان نظرآباد با بیان اینکه توجه به منافع ملی مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران است، ادامه داد: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم که یک لحظه غفلت فرصت را برای ضربه‌زدن به دشمن می‌دهد.

سلیمان‌پور تاکید کرد: بنابراین در این شرایط مهمترین وظیفه‌ای که بر عهده رسانه‌ها قرار دارد،‌ توجه به منافع ملی است و باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی در پایان اذعان داشت: خبرنگاران ما به این مهم توجه داشته و شاهد هستیم که عملکرد رسانه‌ها در جهت تحقق منافع ملی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول