اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

خبرنگاران نقش موثری در تقویت اعتماد مردم به نظام دارند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با تاکید بر اینکه خبرنگاران در تقویت اعتماد مردم به نظام نقش مؤثری دارند گفت: حضور خبرگزاری فارس در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های خبری پررنگ و مشهود است.

خبرنگاران نقش موثری در تقویت اعتماد مردم به نظام دارند

محسن محرری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار و تبریک این روز به جامعه خبری اظهار کرد: مسئولان به نقش ویژه خبرنگاران بسیار واقف هستند و اهمیت اطلاع‌رسانی توسط این قشر زحمت‌کش و خستگی‌ناپذیر قابل درک است.

وی با اشاره به اینکه اگر خبرنگاران رسالت اصلی خود که همان اطلاع‌رسانی مناسب در حوزه‌های مختلف و عملکرد خادمین دولت است را به خوبی منعکس کنند، قطعا در اعتماد مردم به نظام نقش مؤثری خواهند داشت، تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم باید انتظارات و نیازهای آنان را شناسایی کرده و به موقع اطلاع‌رسانی کنند تا مشکلات رفع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با تاکید بر اینکه خبرنگار زبان گویای مردم است خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید هم مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و هم مسئولان را مورد نقد منصفانه قرار دهند.

محرری با اشاره به اینکه خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها نقشی بسیار حساس و حیاتی دارد، اضافه کرد: باید کار رسانه را محترم شمرد چرا که هدایت مردم و آگاهی دادن به ملت که بسیار مهم است توسط رسانه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: فعالیت در خبرنگاری باید موثق، به هنگام و فراگیر باشد و در دنیای امروز، به تسریع در جریان آزاد اطلاعات و اخبار کمک کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه خبرنگاران با جلب اعتماد جامعه و مردم، رسالت و قداست کار خود را می‌توانند ثابت کنند خاطر نشان کرد: ایفای صحیح نقش خبرنگاران در جامعه می‌تواند خدمت شایانی به توسعه و پیشرفت کشور کند.

محرری با تاکید بر اینکه خبرهای خبرگزاری فارس را از طریق تلفن همراه دریافت می‌کند، تصریح کرد: اخبار این خبرگزاری غنی بوده و به سرعت انتشار می‌یابد.

وی مهم‌ترین ویژگی خبرگزاری فارس را حضور و پوشش کامل در تمام صحنه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: همچین این خبرگزاری از نظر کمیت و تعداد اخبار جزو برترین رسانه‌ها است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول