اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در ایلام صورت گرفت

بازدید مدیرکل درمان تأمین اجتماعی ایلام از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان ایلام صبح امروز از دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام بازدید کرد.

بازدید مدیرکل درمان تأمین اجتماعی ایلام از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، مهیار سلیمانی صبح امروز به همراه مدیر روابط عمومی درمان تأمین اجتماعی استان از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام بازدید کرد.

در این دیدار سلیمانی ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در جریان نحوه تهیه، تنظیم و ارسال خبر بر روی سایت خبرگزاری فارس در استان ایلام قرار گرفت.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان ایلام در این بازدید گفت: دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام با امکانات موجود در راستای اطلاع‌رسانی با سرعت عمل بیشتری فعالیت می‌کند.

مهیار سلیمانی افزود: این موضوع برای اینجانب به عنوان یک مخاطب و مدیر یک دستگاه بسیار جالب و مهم بود و امروز به پاس این همه تلاش و زحمت به خبرگزاری فارس آمده تا از نزدیک در جریان تلاش‌ها و فعالیت‌های این رسانه قدر قرار گیرم.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس در استان ایلام در پوشش اخبار اداره درمان تأمین اجتماعی اهتمام داشته که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

این مسئول اضافه کرد: این تلاش دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام در راستای فرهنگ‌سازی در همه بخش‌های جامعه قابل تقدیر و ستایش است.

همچنین در ادامه این دیدار سلیمانی با اهدای لوح یادبودی از زحمات سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح یادبود آمده است: اهالی رسانه پیامبران جامعه امروز هستند که بار هدایت و تبیین خواسته‌های مردم را بی هیچ اجر و مزدی بر دوش گرفته و رسالتشان زدودن ابرهای تیره دروغ، تزویر و نیرنگ از چهره خورشید حقیقت است.

در بخش دیگری از این لوح سپاس آمده است: هفدهم مرداد ماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه، قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنیم.

امیدوارم همیشه در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق، پیروز و سربلند باشید.

سلیمانی درادامه تصریح کرد: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته، در دفتر خبرگزاری فارس شاهد افزایش امکانات سخت‌افزاری در این دفتر هم باشیم.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول