اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید منابع طبیعی خرم‌بید منصوب شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور فرماندار خرم‌بید، سرپرست جدید اداره منابع طبیعی این شهرستان معرفی شد.

سرپرست جدید منابع طبیعی خرم‌بید منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، فرماندار این شهرستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان پیشین و جدید اداره منابع طبیعی خرم‌بید، منابع طبیعی را یکی از ثروت‌های مهم خداوندی برای انسان‌ها دانست و اظهار داشت: در بخش جنگل‌ها و مراتع سرمایه‌های بسیاری در کشور داریم که باید به نحو احسن حفظ شوند.

داوود ایوبی با تأکید بر اینکه مردم باید برای منابع طبیعی ارزش قائل شوند، خاطرنشان کرد: اگر جنگل‌ها و مراتع از بین بروند، حیات انسان‌ها نابود می‌شود لذا باید قدر نعمت‌های خدادادی را بدانیم.

وی اداره منابع طبیعی را یکی از ادارات موثر در میز سرمایه‌گذاری این شهرستان عنوان کرد و افزود: این اداره یکی از بازوان توانمند میز سرمایه‌گذاری این شهرستان است و جا دارد از پرسنل و مدیریت پیشین آن تقدیر کنیم.

ایوبی ضمن تاکید بر همدلی و همکاری بین ادارات و مجموعه مدیریت ارشد این شهرستان انتخاب مدیریت جدید منابع طبیعی خرم‌بید را تبریک گفت و اظهار داشت: در گذشته اقدامات خوبی در زمینه حفظ و حراست از منابع طبیعی این شهرستان و کمک به سرمایه‌گذاران صورت گرفته است و انتظار می‌رود مدیریت جدید با جدیت و همیت بیشتری این راه را ادامه دهد.

معاون مدیرکل منابع طبیعی استان فارس که حامل حکم انتصاب مدیر جدید منابع طبیعی این شهرستان بود نیز گفت: به یقین اگر تعامل خوب و سازنده بین ادارات و فرمانداری وجود داشته باشد رشد و تعالی این شهرستان را به دنبال دارد.

در این مراسم کمال میرزایی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان خرم‌بید معرفی و از زحمات حسن خسروانیان مدیریت سابق این اداره تقدیر شد.

به گزارش فارس، خسروانی به سمت مدیر اداره منابع طبیعی شهرستان بوانات منصوب شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول