اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

ثبت‌ اطلاعات 1800 حافظ قرآن در سامانه اوقاف

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: اطلاعات یک‌هزار و 800 حافظ شرکت کننده در سامانه اوقاف ثبت شده است.

ثبت‌ اطلاعات 1800 حافظ قرآن در سامانه اوقاف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطاهر گرایلی اظهار کرد: طرح تربیت حافظان و قاریان استان از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و در این‌باره جلسات متعدد  استانی و شهرستانی برگزار شده است و در 9 شهرستان و در 22 بقعه متبرکه این طرح در حال برگزاری است.

وی از جمله کارهای اساسی این طرح را ثبت مشخصات شرکت ‌کنندگان طرح در سامانه جامع بقاع متبرکه دانست و تصریح کرد: اطلاعات تمام شرکت کنندگان در سامانه جامع در حال ثبت شدن است و تاکنون اطلاعات بیش از یک‌هزار و800 حافظ شرکت کننده در سامانه ثبت شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح با حضور مربیان مجرب از ابتدای ماه رمضان آغاز و در مرحله نخست، حافظان به حفظ جزء یک، 2 و 30 می‌پردازند.

گرایلی بیان کرد: برای کیفیت‌بخشی به این طرح تعداد 2 هزار دفترچه حفظ شامل تکلیف میزان حفظ و پیشرفت و نظرمربی و والدین و همچنین 5 هزار سی دی مجموعه تلاوت‌های ترتیل از اساتید قرآن کریم در بین حافظان توزیع شده است.

وی از عموم علاقمندان خواهر و برادر از هفت سال به بالا درخواست کرد تا در این طرح شرکت و گامی برای تحقق اهداف قرآنی، تضمین جامعه اسلامی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری بردارند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول