اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

بانوی گچسارانی سرمربی تیم ملی هاکی بانوان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: طی حکمی از سوی دبیر فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران بانوی گچسارانی به عنوان سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان معرفی شد.

بانوی گچسارانی سرمربی تیم ملی هاکی بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسماعیل پناهپوری عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی هیئت‌های ورزشی گچساران اظهار کرد: هاکی گچساران در تمام رده‌های سنی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور دارد و این رشته یکی از رشته‌های افتخارآفرین این شهرستان است.

وی افزود: ورزش هاکی گچساران طی سال‌های گذشته ملی‌پوشان متعددی در رده‌های مختلف به جامعه ورزش تقدیم کرده است.

پناهپوری تصریح کرد: با توجه به رشد و قابلیت‌‌های بالای هاکی در گچساران، مربیان توانمند و مطرحی در این شهرستان پرورش یافته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از انتخاب بانوی گچسارانی به عنوان سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان خبر داد و گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران سیما کمایی با توجه به حسن سوابق تجربی و خدمات شایسته در امر مربی‌گری به عنوان سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان معرفی شد.

پناهپوری یادآور شد: فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران از سرمربی جدید تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان خواسته تا نسبت به برنامه‌ریزی و تمرینات تیم ملی، به منظور شرکت در سومین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا در بانکوک اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی ادامه داد: سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی داخل سالن ایران از 28 تیر 91 به مدت یک هفته در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سومین دوره مسابقات هاکی جام ملت‌های آسیا از هفت مهر امسال به مدت 10 روز در تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول