اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبادل اندیشه میان مسئولان و رسانه‌ها

اتاق فکر خبرنگاران در فرمانداری گچساران تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: به منظور تبادل اندیشه میان مسئولان و رسانه‌ها، اتاق فکر خبرنگاران در فرمانداری گچساران تشکیل می‌شود.

اتاق فکر خبرنگاران در فرمانداری گچساران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر سه‌شنبه در جلسه تجلیل از خبرنگاران که با حضور جمعی از مدیران در محل بخشداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار از تشکیل اتاق فکر خبرنگاران در فرمانداری این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اتاق فکر خبرنگاران با هدف ارتباط آسان خبرنگاران با دستگاه‌ها و ادارات گچساران تشکیل می‌شود.

وی از اهدای بن کتاب ویژه خبرنگاران در نمایشگاه کتاب ملی در گچساران خبر داد و افزود: بن ویژه کتاب به تعداد 25 نفر از خبرنگارانی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شده‌اند تعلق خواهد گرفت.

شفیعی با اشاره به مصوبه‌ برگزاری نمایشگاه ملی کتاب در گچساران گفت: بر اساس پیشنهاد ارائه شده در این جلسه مبنی بر برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح ملی، این موضوع با جدیت پیگیری شد و در همین راستا مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد 50 درصد از هزینه برگزاری این نمایشگاه را بر عهده گرفت.

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد کانون خبرنگاران در گچساران را گام مهمی در راستای پیگیری و برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌های خبرنگاران این شهرستان دانست.

شفیعی خاطرنشان کرد: فرمانداری گچساران آماده واگذاری مکانی مناسب و رایگان برای تشکیل کانون خبرنگاران این شهرستان بوده تا فعالان عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود را در این کانون آغاز کنند.

وی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست تا با اشتراک نشریات سراسری و استانی، در راستای افزایش فرهنگ مطالعه و حمایت از خبرنگاران اقدام کنند.

فرماندار گچساران در ادامه از برگزاری نشست خبرنگاران و مسئولان در شش ماه دوم امسال خبر داد و با بیان اینکه دوری مسئولان از خبرنگاران سبب افزایش دغدغه خبرنگاران شده است، گفت: نگاه‌ها باید صمیمی‌تر و مدت زمان دیدارها و ارزیابی عملکرد خبرنگاران توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران فصلی و شش ماه باشد.

وی با تأکید بر عملیاتی شدن مصوبات نشست‌های خبرنگاران و مسئولان عنوان کرد: برگزاری فصلی نشست خبرنگاران و مسئولان سبب بیان، تجزیه و تحلیل و نقد مشکلات خبرنگاران و مسئولان می‌شود.

شفیعی از پیگیری فرمانداری گچساران در راستای برطرف کردن مشکلات خبرنگاران خبر داد و تصریح کرد: فرمانداری گچساران در زمینه خرید وام خودرو و مسکن خبرنگاران تلاش خواهد کرد تا در این زمینه به تعداد 25 نفر از خبرنگاران معرفی شده از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلات لازم ارائه شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول