اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌‌های رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه قرآنی «با شهدا در ضیافت نور» در هفتکل

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل از اجرای برنامه قرآنی «با شهدا در ضیافت نور» در 26 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه قرآنی «با شهدا در ضیافت نور» در هفتکل

عبدالله بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: در این برنامه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در شب‌های ماه مبارک رمضان، با حضور در منزل یکی از شهدای والامقام محله و روستای خود ضمن دلجویی از خانواده آن شهید معظم، یک جزء از قرآن کریم را قرائت و ثواب آن را به روح ملکوتی شهید مورد نظر هدیه می‌کنند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های قرآنی اجرا شده در ماه مبارک رمضان را ختم قرآن به یاد زنان شهید جنبش بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: این آیین معنوی توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام ابیها (س) در حسینیه شهدای مکوند اجرا شد که مورد استقبال بی نظیر زنان و دختران هفتکلی قرار گرفت.

بهمنی ادامه داد: در این برنامه 30 نفر از خواهران شرکت کننده، جزئی قرآن کریم را انتخاب و قرائت کردند که در کمتر از یک ساعت، قرآن ختم شد و ثواب این ختم قرآن به روح پاک زنان شهید بیداری اسلامی اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل همچنین با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در 73 پایگاه مقاومت بسیج شهر هفتکل، بخش رغیوه و نفت سفید، افزود: این محافل با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌های نورانی می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج محل سکونت خود مراجعه نمایند.

وی با بیان اینکه محافل نورانی انس با قرآن در همه پایگاه‌های مقاومت سطح شهر برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های قرآنی در شب‌های ماه مبارک رمضان در پایگاه‌های مقاومت امام حسن مجتبی (ع) کوی شهید موسوی دامغانی، شهید احمد علی جمشیدی کوی حزب الله، سردار شهید شکرخدا بهمنی کوی شهدا، شهید قربان مکوندی کوی شهید باهنر، سردار شهید علی رضا داودی، شهید کلاهدوز کوی شهید رجایی و شهدای اسلام آباد برگزار می‌شود.

بهمنی در پایان گفت: در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز جزء خوانی قرآن با حضور نیروهای رسمی و وظیفه به صورت روزانه برگزار می‌شود که در پایان ماه مبارک رمضان قرآن ختم خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول