اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

افزایش مدت اقامت مسافران هدف ستاد تسهیلات سفر گنبدکاووس است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس گفت: افزایش مدت ماندگاری مسافران هدف غایی ستاد دائمی تسهیلات سفر این شهرستان است.

افزایش مدت اقامت مسافران هدف ستاد تسهیلات سفر گنبدکاووس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفر، ضمن گرامیداشت لیالی قدر و روز خبرنگار از اجرای طرح تابستانه ستاد تسهیلات دائمی سفر و آغاز دور دوم سفرهای تابستانه خبر داد و اظهار داشت: برای مرحله دوم سفرهای تابستانه هلال‌احمر برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر هویت جهانی شهرستان به واسطه ثبت جهانی برج قابوس تصریح کرد: به زودی لوح زرین ثبت جهانی برج قابوس طی مراسمی با حضور مقامات کشوری به شهرستان گنبدکاووس اعطا خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس با اشاره به تعامل مطلوب همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با یکدیگر اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید سعی کنند خدمات‌رسانی مطلوبی را به مسافران تابستانی متناسب با شأن مردم گنبدکاووس ارائه دهند.

احمدی اظهار امیدواری کرد؛ زمان ثبت جهانی برج قابوس در تقویم فرهنگی کشور گنجانده شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان آمادگی اختصاص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی اطراف برج قابوس یادآور شد: اگر زمین مناسب توسط شهرداری ارائه شود میراث فرهنگی آمادگی دارد ابنیه اطراف برج نظیر موزه و سرویس‌های بهداشتی را احداث کند.

قدرت شاکری از برگزاری نمایشگاه هلال‌احمر از 15 تا 31 شهریورماه در محوطه برج قابوس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری هلال‌احمر با غرفه‌های متنوع از جمله آلاچیق عرضه صنایع دستی در محوطه برج قابوس استقرار خواهد یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس نیز اظهار داشت: طرح تابستانه در 15 استان از جمله گلستان در حال برگزاری است.

اصغر نودهی با اشاره به افزایش پایگاه‌های هلال احمر از استقرار یک پایگاه راهنمای مسافران در ورودی شهر و یک پایگاه و چادر اقامه نماز جماعت در برج قابوس خبر داد و گفت: ایستگاه‌های نقاشی نیز در مسیرهای منتهی به شهرستان استقرار خواهد یافت.

همچنین استقرار استودیوی ویژه اجرای برنامه‌های صدا و سیما در محوطه برج ‌قابوس و تاسیس رادیوی محلی از جمله پیشنهادات اعضای این جلسه بود و هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفر این شهرستان در خصوص استقرار چادرهای سلامت، فرهنگی و هنری، اهدای خون، کتاب و مطبوعات با همکاری هلال‌احمر اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول