اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پژوهشگران صنعتی خدابنده:

شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت دور زدن تحریم‌ها را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پژوهشگران صنعتی خدابنده گفت: شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت دور زدن تحریم‌ها و مقابله با هر نوع تحریم را در بخش‌های مختلف دارند.

شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت دور زدن تحریم‌ها را دارند

امیرحسین بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای ایجاد و تجهیز کارگاه‌ها و سرمایه در گردش نیازمند تسهیلات بانکی هستند، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون تاکنون به تعهدات خود برای ارائه تسهیلات عمل نکرده است.

وی با اشاره به اینکه به بهانه‌های مختلف حمایت‌های لازم از طرح‌های دانش‌بنیان صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: ‌شرکت‌های دانش‌بنیان با اهداف خاص و با فناوری بالایی راه‌اندازی می‌شوند که نیازمند حمایت جدی هستند.

مدیرعامل شرکت پژوهشگران صنعتی خدابنده با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در مقابل تحریم‌ها به خوبی کشور را بیمه کنند، خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت دور زدن تحریم‌ها و مقابله با هر نوع تحریم را در بخش‌های مختلف دارند.

وی عدم ارائه تسهیلات را مشکلات جدی شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرد و افزود: هنوز شرکت دانش‌بنیانی موفق به دریافت تسهیلات نشده است.

بیگدلی با بیان اینکه بنیاد نخبگان طرح‌های دانش‌بنیان را پس از تایید به بانک‌های عامل معرفی می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ ارائه تسهیلات به عهده بانک توسعه تعاون است که هنوز اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شرکت دانش‌بنیان پژوهشگران صنعتی خدابنده در حال حاضر دو محصول را ثبت و به تولید انبوه رسانده است.

مدیرعامل شرکت پژوهشگران صنعتی خدابنده با بیان اینکه طرح دروگر پشت تراکتور از برنامه‌های این شرکت دانش‌بنیان است، افزود: علوفه خردکن برقی هوشمند از دیگر اختراعات این شرکت محسوب می‌شود.

بیگدلی با اشاره به تولید انبوه محصولات این شرکت یادآور شد: از دو سال گذشته این شرکت‌ سفارش‌های خوبی را دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت پژوهشگران صنعتی خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر با دو کشور آفریقایی قرارداد منعقد شده است، خاطرنشان کرد: این محصولات در سال آینده صادر می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول