اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی خبر داد

چاپ 24 مقاله جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در مجلات معتبر دنیا

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: 24 مقاله اعضای علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در مجلات معتبر علمی و پژوهشی دنیا به چاپ رسیده است.

چاپ 24 مقاله جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در مجلات معتبر دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ولی عاقلی عصر چهارشنبه در همایش جهادگران جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی که در دانشگاه ارومیه و به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی علم و تخصص را با تعهد و معنویت در آمیخته است و تا به حال دستاوردهایی داشته که در نوع خود بی‌نظیر بوده و برای جامعه پر خیر و برکت است.

وی با اشاره به دستاوردهای این نهاد در منطقه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در حوزه‌های فرهنگی پژوهشی و آموزشی دستاوردهای ارزشمندی داشته که قطعاً در ارتقای شاخص‌های توسعه استان موثر است.

عاقلی با اشاره به اهداف تعیین شده در افق 1404 افزود: برای رسیدن به اهداف خود در افق 1404 نیاز است تا ساختارهای سیستماتیک اقتصادی را بر اساس تکنولوژی تغییر دهیم.

وی با اشاره به مقام و منزلت جهاد علمی، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یکه‌تاز این مسیر بیشترین خدمات را در راستای رشد و تعالی اسلام و انقلاب انجام داده است.

عاقلی افزود: منابع انسانی باید با یک جهاد علمی مجهز به آموزش‌های پیشرفته و متناسب شوند تا در رشد اقتصادی بتوانیم به کشورهای توسعه یافته برسیم.

وی با اشاره به اهتمام جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی برای استفاده از جوانان و دانشجویان در مسیر رسیدن به اهداف فرهنگی اظهار داشت: در این صورت است که تعالی جسمی و روحی جوانان جامعه روز به روز افزایش می‌یابد.

عاقلی با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و تلاش جهاد دانشگاهی برای توسعه و ارتقای سطح علمی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با توسل به ابزارهای علمی و امکانات در دسترس بیشترین عملکرد و اثرگذارترین نقش را در توسعه جامعه دارد.

وی با اشاره به پژوهش‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف گفت: تعداد مقالات چاپ شده اعضای علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در مجلات معتبر علمی پژوهشی دنیا 24 مورد است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: 18 مقاله نمایه شده در ISI سهم معاونت‌ پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی است و معاونت آموزشی در شش مقاله چاپ شده ISI سهیم است.

عاقلی طرح‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی را 41 مورد برشمرد و تصریح کرد: اعضای علمی این معاونت شش پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد را راهنمایی کرده و یک کتاب را به چاپ رسانده‌اند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول