اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام خمینی چایپاره:

خیر چایپاره‌ای 5 دستگاه رایانه علائم حیاتی به بیمارستان اهدا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی چایپاره گفت: یک خیر چایپاره‌ای پنج دستگاه رایانه علائم حیاتی به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا کرد.

خیر چایپاره‌ای 5 دستگاه رایانه علائم حیاتی به بیمارستان اهدا کرد

فتح‌الله تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: یک نفر خیر چایپاره‌ای پنج دستگاه رایانه نشانگر و ثبت‌کننده علائم حیاتی به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه به هنگام اهدا و بهره‌برداری از این دستگاه‌ها امام جمعه و فرماندار چایپاره حضور داشتند، افزود: این دستگاه‌ها در نوع خود یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار بوده و برای نخستین بار در شمال استان در این مرکز درمانی استفاده می‌شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه خیر این دستگاه‌ها، این عمل نیک را در حق برادر و فرزند مرحومش به انجام داده است، تصریح کرد: این دستگاه‌ها با اعتبار 300 میلیون ریال تهیه شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی چایپاره با بیان اینکه این دستگاه‌ها علائم حیاتی بدن از قبیل نبض، تعداد تنفس، ضربان قلب، فشار خون و نوار قلب را نشان می‌دهد، گفت: قبل از اهدای این دستگاه‌ها این علائم توسط دستگاه‌های معمولی و دستی ثبت می‌شد.

امین امینی خیری که دستگاه‌های رایانه نشانگر و ثبت علائم حیاتی را به بیمارستان اهدا کرده است در این زمینه اظهار داشت:‌ به دلیل مشکلاتی که به هنگام حضور در بیمارستان با آن روبه‌رو می‌شدم متوجه کمبود این دستگاه‌ها در بیمارستان شدم.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول