اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان بوشهر:

تلاش ما پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان‏ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان بوشهر گفت: تلاش ما این است که مطالبات بیمارستان‎های دولتی بموقع و با کمترین مشکل پرداخت شود.

تلاش ما پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان‏ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسن ملکی‌زاده صبح امروز در نشست شورای هماهنگی سازمان‏های بیمه‎گر استان بوشهر اظهار داشت: از آنجا که بیمارستان‎های دانشگاهی به صورت خودگردان اداره شده و از جایی حمایت نمی‎شوند اولویت ما این است که مطالبات آنها را به موقع پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: بیمارستان‎ها پیشانی خدمت به مردم هستند و مطالبات آنها در اولویت پرداخت قرار دارد و تاخیر در پرداخت مطالبات آنها موجب اخلال در ارائه خدمات توسط بیمارستان‎ها می‎شود.

ملکی‌زاده افزود: سال گذشته در پرداخت مطالبات به بیمارستان‎های دولتی و دانشگاهی استان بوشهر کمترین مشکل را داشته‎ایم.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان بوشهر گفت: بیمه خدمات درمانی با نگاه تعاملی در این زمینه فعالیت می‎کند و انتظارمان این است دانشگاه علوم پزشکی نیز با همین روند با ما همکاری داشته باشد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون جدید علاوه بر بیمارستان‎های دولتی، بیمارستان‎های غیردولتی و غیروابسته به دانشگاه علوم پزشکی نیز می‎توانند مدعی دریافت مطالبات از بیمه خدمات درمانی شوند و این امر برای ما مشکل‎ساز شده است.

ملکی‌زاده ادامه داد: نگاه ما در پرداخت‎ها به دانشگاه علوم پزشکی ویژه است و در مقابل نیز انتظار ارائه خدمات ویژه به مردم توسط دانشگاه داریم.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان بوشهر یادآور شد: سازمان‎های بیمه‎گر نیز از بیمارستان‎ها و دانشگاه علوم پزشکی مطالباتی دارند که انتظار داریم با تعامل سازنده بین دانشگاه و سازمان‎های بیمه‎گر این مطالبات با کمترین مشکل پرداخت شود.

وی بیان کرد: تلاش ما این است با ایجاد تعاملی مطلوب بین دانشگاه علوم پزشکی، دیوان محاسبات و سازمان‎های بیمه‎گر و سازمان‎های مرتبط و ایجاد ارتباطی دو سویه در مطالبات و پرداخت‎ها زمینه ارتقا کمی و کیفی خدمات را به مردم فراهم کنیم.

استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: اسناد پزشکی که توسط بیمارستان‎ها و دانشگاه علوم پزشکی به سازمان‎های بیمه‎گر ارائه می‎شود شفاف‎سازی شوند.

محمدحسین جهانبخش اظهار داشت: مبهم بودن اسناد پزشکی علاوه بر ایجاد ابهام برای دیوان محاسبات، روند پرداخت‎ها را به بیمارستان‎ها با مشکل مواجه می‎کند.

وی با تاکید بر تعامل بین دستگاه‎های مرتبط در این زمینه افزود: تعامل بین سازمان‎های بیمه‏گر، دانشگاه علوم پزشکی و دیوان محاسبات موجب روان شدن امر درمان می‌شود.

2/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول