اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

ثبت 3 تعاونی فراگیر ملی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از ثبت سه تعاونی فراگیر ملی در استان خبر داد و گفت: عملکرد گلستان در بخش ثبت تعاونی فراگیر ملی که 70 درصدِ سه دهک درآمد پایین جامعه را تشکیل می‎دهند ثبت سه تعاونی است.

ثبت 3 تعاونی فراگیر ملی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری صبح امروز در حاشیه جلسه با تعاونی‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: توانستیم طی هشت جلسه 80 درصد مشکلات جامعه کارگری، تعاونی‎ها و اتحادیه‎های استان را از طریق مدیران دستگاه‎های اجرایی پیگیری و مرتفع کنیم.

وی در خصوص کسب رتبه‎های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در سطوح مختلف کشور اشاره کرد و گفت: در بخش ثبت تعاونی رتبه دوم کشوری، بلوک تعاونی‎ها به سامانه وزارتخانه کسب رتبه عالی با کسب امتیاز 100 و در بخش توسعه اشتغال و سیاستگذاری بازار کار رتبه برتر کشوری با امتیاز 100 را کسب کردیم به طوری که در شش ماهه نخست سال رتبه اول و در شش ماهه دوم به کسب رتبه دوم کشوری نائل شدیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه کسب رتبه سوم کشوری در امور ورزشی یکی دیگر از افتخارات این اداره کل محسوب می‎شود اضافه کرد: در بخش امور فرهنگی کسب رتبه برتر را با امتیاز 100 و در بخش بازرسی‎ کار نیز رتبه نخست را با کسب نمره 400 به دست آوردیم.

خواجه‎مظفری از کسب رتبه اول مشاور جوان این اداره کل در سطح وزارتخانه خبر داد و تصریح کرد: در اجرای مصوبات هیئت دولت به گلستان نیز رتبه چهارم کشوری حاصل شد که در مجموع می‎توان گفت کارنامه درخشانی از عملکرد اداره‎کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان شاهد هستیم.

وی ماحصل این افتخارات را در سایه همدلی و همکاری مجموعه این بخش عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول