اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

مجتمع بزرگ دامداری رامند به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: مجتمع بزرگ دامداری تلاشگران بخش رامند بویین زهرا با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع بزرگ دامداری رامند به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در دیدار با تعدادی از کشاورزان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه مجتمع بزرگ دامداری تلاشگران رامند تا پایان سال جاری در حاشیه جنوب شرقی شهر رامند افتتاح می‌شود، اظهار کرد: بیش از 30 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه اولیه از سوی استانداری قزوین در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این مجتمع بزرگ دامداری در زمینی به مساحت 136.5 هکتار با تعامل اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا، شهرداری و اعضای شورای بخش رامند راه‌اندازی می‌شود، افزود: بنا‌بر کارشناسی‌های صورت گرفته قرار است بیش از 120 عنوان واحد و سوله برای پرورش حیوانات اهلی در این مجتمع با کمک مسئولان احداث شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و معضلات جدی زیست‌محیطی در شهر دانسفهان وجود فضولات دامی در امکان و محیط‌های اجتماعی خانوار‌ها است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح کلان استانی انتظار می‌رود وضعیت زیست‌محیطی و بهداشت در این شهر به طور چشمگیری افزایش یابد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه اداره منابع طبیعی شهرستان بویین زهرا در خصوص تخصصی زمین این مجتمع تلاش‌های ویژه‌ای را متحمل شده است، عنوان کرد: بخش رامند با توجه به موقعیت ویژه و حساس خود در تأمین علوفه دامی نقش مهمی را در توسعه و تولید محصولات کشاورزی در سطح این شهرستان داشته و به همین منظور مسئولان و به ویژه فرماندار بویین زهرا نگاه بسیار ویژه‌تری را به این منطقه حاصل‌خیز دارد.

شاه‌محمدی با بیان اینکه روند توسعه و احداث فضاهای فرهنگی در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته شتاب مضاعف‌تری را به خود گرفته است، بیان کرد: باید تلاش کرد تا با افزایش اراده و عزم خویش برای خدمات رسانی و طرح‌های سازندگی مقدمات رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم را فراهم کرد.

وی در خاتمه لزوم اختصاص ویژه اعتبارات از سوی مسئولان برای توسعه و پیشرفت‌های عمرانی را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: حضور و مشارکت جوانان در طرح‌های مربوط به پیشرفت کشور می‌تواند موجب تحکیم اراده آنان شده و سوق‌دهنده آنان به سوی دانایی و علوم مختلف باشد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول