اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شوشتر خبر داد

اجرای طرح 1446 در کانون‌های مساجد شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری طرح 1446 در 22 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوشتر خبر داد.

اجرای طرح 1446 در کانون‌های مساجد شوشتر

سیدمحمدرضا بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شوشتر اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 در ایام ماه رمضان در 22 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شوشتر در حال اجرا است.

وی همچنین به برنامه‌های مذهبی در حال برگزاری در کانون‌های مساجد شهری و روستایی شهرستان شوشتر اشاره کرد و خاطرنشان کرد:  همچنین جلسات ختم و تفسیر قرآن در 10 کانون فرهنگی و هنری شهری و 6 کانون روستایی در این ایام دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری فعالیت‌های قرآنی در دستور کار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شوشتر است، افزود: فعالیت‌های مذهبی به صورت نوین و نو در دستور کار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوشتر قرار گرفته است و به این دلیل در این راستا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

بنی‌هاشمی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در شش کانون فرهنگی و هنری روستایی شعیبه از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر خبر داد: همچنین اجرای مراسم شبیه‌خوانی به مناسبت شهادت امام علی(ع) به مدت 10 شب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول