اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال خبر داد

آغاز طرح بزرگ 1446 در آستان هلال بن علی(ع)

خبرگزاری فارس: مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال از آغاز طرح بزرگ قرآنی 1446 همزمان با ماه نزول قرآن در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) خبر داد.

آغاز طرح بزرگ 1446 در آستان هلال بن علی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عباسیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، محوریت طرح 1446 را حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ذکر کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای طرح بزرگ قرآنی 1446، آشنایی مخاطبان با مفاهیم بلند سوره‌های جزء سی‌ام قرآن کریم در راستای طرح ملی حفظ قرآن کریم است.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان و ایجاد شور و نشاط معنوی و قرآنی در جامعه را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح بزرگ باید نسبت به دریافت پرسشنامه مسابقه از دفتر مدیریت خدام افتخاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) و تکمیل آن اقدام کنند.

مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال، مخاطبان این طرح را همه اقشار جامعه در هر رده سنی عنوان و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید پاسخنامه‌های خود را در اسرع وقت تکمیل و به دفتر مدیریت خدام افتخاری آستان مقدس تحویل دهند.

وی با اشاره به قرعه‌کشی این طرح بزرگ قرآنی به صورت سراسری در کشور خاطرنشان کرد: جوایز این دوره، 1446 فقره کمک هزینه سفر به حج عمره، 1446 فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 1446 فقره کمک هزینه سفر به مشهد و هدایای نقدی دیگری است که به قید قرعه به افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند، اهدا می‌شود.

عباسیان خاطرنشان کرد: تاکنون طرح‌های چندرسانه‌ای 1441، 1442، 1443، 1444 و 1445 برای طیف وسیعی از مشتاقان به فراگیری و انس با قرآن کریم در پنج سال متوالی با همکاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) به اجرا گذاشته شده است و هر سال نیز یکی از سوره‌های قرآن، محور آن قرار می‌گرفته است.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان نمونه قرآنی آران و بیدگل واقع شده است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول