اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

سکوت مدعیان حقوق بشر مقابل جنایات استکبار در سوریه قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه به جنایات استکبار در سوریه اشاره کرد و گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این مسایل غیر قابل قبول است.

سکوت مدعیان حقوق بشر مقابل جنایات استکبار در سوریه قابل قبول نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: حضرت علی(ع) از بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ بوده و همواره در کنار پیامبر اسلام(ص) حاضر بوده است.

وی افزود: استفاده از لیالی قدر و بهره بردن از برکات این ایام امری لازم است و باید نهایت استفاده معنوی را از این ایام ببریم.

امام جمعه عسلویه به روز جهانی قدس اشاره و خاطر نشان کرد: روز قدس روز حمایت از مستضعفان جهان است و با ابتکار امام خمینی(ره) این روز به یک روز جهانی تبدیل شده است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: از مردم شریف ایران اسلامی می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از گذشته مشارکت کنند و وحدت و اتحاد خود را نشان دهند.

وی اضافه کرد: اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام از مهم‌ترین برنامه‌های راهپیمایی روز قدس است که انتظار داریم امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

امام جمعه عسلویه به جنایات استکبار در سوریه اشاره کرد و افزود: سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این مسایل غیر قابل قبول است.

هاشمی‌نژاد بیان داشت: به فضل خدا با وحدت مسلمانان شاهد شکست دشمنان و پیروزی حق بر باطل خواهیم بود و مردم سوریه تعیین‌کننده سرنوشت خود خواهند بود.

وی به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادند و آزادگان نیز به عنوان نماد مقاومت نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند و همواره باید از این عزیزان تجلیل کنیم.

در ادامه نیز ذکر مصیبت شهادت امیرالمؤمنین(ع) با شور و حال خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول