اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

تنها راه نجات و هدایت تمسک به ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: تنها راه نجات و هدایت مسلمان جهان تمسک به ولایت است.

تنها راه نجات و هدایت تمسک به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سیدجلال موسوی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی (ع) گفت: تنها راه نجات و هدایت تمسک به ولایت و تبعیت از ولایت امیرالمومنین است و امروز ولایت‌فقیه نیز همان ولایت امیرالمومنین است و تمام کسانی که ولایت مولای متقیان را پذیرفته‌اند و قبول دارند، باید تابع ولی‌فقیه زمان باشند.

خطیب جمعه سلسله در ادامه با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی به تشریح آن پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی در جبهه و میدان جهاد اقتصادی یعنی تحمل سختی‌ها و مشکلات و تحقق این مهم در سایه عمل به دستورات و تعالیم والای اسلام به ویژه انفاق و کمک به دیگران که در دین مبین اسلام تاکید و سفارش زیادی به آن شده است، میسر می‌شود.

وی افزود: کسانی که از تمکن مالی بالا و امکانات وسیع برخور دارند، باید از مال خود در حق آنان که تنگدست و نیازمند هستند، انفاق کنند.

موسوی‌تبار از انفاق و ایثار به عنوان اقتصاد مقاومتی نام برد و اظهار داشت: نتیجه عمل به دستورات اسلامی (اقتصاد مقاومتی) پیروزی و گشایش آسانی و آسایش و رفاه است.

امام جمعه سلسله در ادامه این مبحث از مردم خواست تا هم‌چون همیشه حماسه‌ای جاوید و بزرگ را این بار در عرصه جنگ اقتصادی خلق کنند.

موسوی‌تبار در ادامه ضمن محکومیت سکوت مجامع بین‌الملل در قبال جنایات میانمار گفت: بودایی‌های این کشور با حمایت دولتی‌ها تاکنون قریب به 20 هزار نفر را قتل عام و 100 هزار نفر را آواره کرده‌اند و این در حالی است که تمام دول استکباری و رسانه‌های آنان که مدعی دروغین حقوق بشر هستند، در مقابل این نسل‌کشی آشکار سکوت اختیار کرده‌اند و این سکوت بیانگر سیاست‌های دوگانه آنان در مقابل حقوق مسلمانان و دولت‌های اسلامی است.

وی از ملل و دولت‌های اسلامی خواست با اتحاد و بصیرت اسلامی سیاست‌های ضد اسلامی غرب را محکوم و با سیاست‌هایی از جمله تحریم فروش نفت به آنان در مقابل این جنایات بایستند.

امام جمعه سلسله در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه خطاب به این رژیم غاصب گفت: وقتی شما در مقابل حزب‌الله نمی‌توانید بایستید و شکست می‌خورید، بدانید که به هیچ وجه تاب و توان مقابله در برابر نیروهای مسلح توانمند و با اقتدار ایران اسلامی را نخواهید داشت و هر حرکت احمقانه‌ای از سوی شما برابر با نابودی حیات و موجودیتتان است.

سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز از دیگر موضوعاتی بود که موسوی‌تبار به آن پرداخت و ضمن تبریک این روز گفت: صبر و مقاومت آزادگان باعث بازگشت غرورآفرین‌شان به میهن اسلامی شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول