اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دو میراث گرانبهای شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دو میراث گرانبهای شهدا برای مردم ایران اسلامی است.

وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دو میراث گرانبهای شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در دیدار با خانواده سه شهید شهر رودهن اظهار داشت: هر یک از شهدا که خون مطهرشان را در راه اعتلای ارزش‏های اسلامی هدیه کردند، ستاره پرفروغ راه سعادت بشری هستند.

وی که به همراه بخشدار رودهن، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، شهردار رودهن، رئیس ثبت احوال شهرستان و مشاور امور ایثارگران فرمانداری با حضور در منازل شهیدان محرمی، همتی و گودرزی با خانواده معظم آنان دیدار می‏کرد، در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام شد، بیان داشت: دیدار با خانوده شهدا توفیقی است که هر هفته نصیب ما می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: ما به این وسیله به مقام شامخ شهدا و خانواده معظم ایشان ادای احترام می‏کنیم.

قاسمی‏فرزاد افزود: خون مطهر شهدا انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان که هدفی جز نابودی آن نداشتند، بیمه ساخت و دست طمع آنان را برای همیشه قطع کرد.

وی اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سبب برکت خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: امروز که ایران اسلامی در زمینه‏های علمی، صنعتی، اقتصادی و ... در اوج عزت و افتخار قرار دارد، مدیون رشادت‏ها و فداکاری‏های شهدا، جانبازان و ایثارگران است که اجازه ندادند دشمنان برنامه‏های شوم خود را به اجرا درآورند.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان ساخت: وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دو میراث گرانبهای شهداست که ما به عنوان میراث‏داران شهدا این رسالت را باید به خوبی انجام دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با خدمت صادقانه به مردم بیش از پیش در اعتلای ارزش‏های اسلامی که از وصایا و اهداف شهدا بود را جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول