اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

آغاز عملیات خاکبرداری برج‌های دوقلوی شهرکرد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از آغاز عملیات خاکبرداری و پایدار سازی محل احداث برج‌های دوقلوی شهرکرد در ضلع شمال غربی میدان بسیج خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع با عمق حدود 23 متر در حال گودبرداری است.

آغاز عملیات خاکبرداری برج‌های دوقلوی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان‌دهکردی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این شهرداری با اشاره به اینکه خاکبرداری زمین برج‌های دوقلو طی دو مرحله انجام می‌شود، اظهار داشت: سه متر از این عملیات شامل دپو، بارگیری و حمل توسط پیمانکار محلی انجام شده و باقیمانده آن تا چهار ماه آینده توسط پیمانکار تخصصی انجام خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای عملیات گودبرداری این پروژه که طی دو شیفت کاری مجزا انجام می‌شود افزون بر 30 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

غلامیان‌دهکردی تصریح کرد: پروژه برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد در 25 طبقه ساخته خواهد شد که شش طبقه از آن به صورت زیرزمین و 19 طبقه دیگر از سطح زمین به بالا به مراکز تجاری، خدماتی، فرهنگی، درمانی پزشکی و اداری اختصاص پیدا می‌کند.

شهردار شهرکرد با اشاره به جزئیات طرح و نقشه‌های ترسیم شده برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور شهرکرد، گفت: برای احداث این پروژه 780 واحد پارکینگ در طبقات زیرین برج‌ها و 325 واحد پارکینگ در حوزه پیرامونی آن و پنج پارک‌سوار در پنج نقطه شهر که محل آنها شورای هماهنگی ترافیک استان تعیین شده، ساخته می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در محدوده برج‌های دوقلو، محلی نیز برای توقفگاه و پارک‌سوار وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

غلامیان‌دهکردی ادامه داد: حداقل 80 دستگاه وسیله نقلیه عمومی ویژه ایاب و ذهاب شهروندان از پارک‌سوارها به محل برج‌های دوقلو اختصاص می‌یابد که در محاسبات مالی این پروژه نیز در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در مسیرهای منتهی به این برج‌ها ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ویژه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: ایستگاه اختصاصی نیز برای تاکسی‌های ویژه برج‌ها با مشارکت بخش خصوصی در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مراجعان در طبقات منفی دو برج‌های دوقلو در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور شهرکرد یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی با رویکرد اقتصاد شهری در استان چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: این طرح پیش از هر چیز بسترساز رشد و پیشرفت اقتصادی و تحریک‌کننده فرآیندهای توسعه و سرمایه‌گذاری در سطح استان و منطقه است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول