اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر قرآنی:

مفاهیم قرآن به زبان‌های مختلف استخراج شود

خبرگزاری فارس: مسئول انتشاراتی نشر شوق گفت: مفاهیم قرآن در زبان‌های مختلف از جمله زبان هنر، شعر، کتابت، نقاشی و طراحی به جامعه عرضه شود.

مفاهیم قرآن به زبان‌های مختلف استخراج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام حسین غفاری صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار داشت: قرآن کلام الهی و منبع جوشان همه علوم و معارف و داروی دردهای بشری است.

وی با بیان اینکه این دارو باید به شکل‌ها و زبان‌های مختلف استخراج شده و به جامعه عرضه شود، تصریح کرد: در اینجا منظور از زبان، صرفا زبان ادبیات نیست بلکه منظور زبان هنر، شعر، کتابت، نقاشی و طراحی است که بتوانیم حقایق قرآن را به گروه‌های مختلف انتقال دهیم.

این ناشر قرآنی ادامه داد: مانند نفت که در پالایشگاه تبدیل به محصولات مختلف شده و ارزش افزوده را در پی دارد، آیات قرآن را هم باید به این شکل به محصولات مختلف تبدیل کنیم و در معرض علاقمندان قرار دهیم هرچند که ارزش قرآن بسیار بالاتر از نفت است.

مسئول کانون آشنایی با معارف اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولیت انجام این رسالت برعهده اصحاب فرهنگ است.

غفاری با بیان اینکه نمایشگاه قرآن مرکزی است که محصولات این حوزه به صورت متمرکز عرضه می‌شود و در دسترس عموم مردم قرار دارد، گفت: محل مناسبی است که علاقمندان نیازهای خود را تهیه کنند.

این نویسنده در مورد کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات شوق اذعان داشت: کلاس‌هایی که در بین جوانان برگزار کردیم این مطالب در قالب کتاب جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه قبل از انتشار این کتاب‌ها مطالب در چند نوبت به نقد و نظر گذاشته می‌شود، متذکر شد: با استفاده از نقطه نظرات سپس به چاپ کتاب اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول