اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام (ره) شبانکاره خبر داد

اعتبار 17 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از اعتبار 17 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان و افراد زیر پوشش کمیته امداد در شبانکاره خبر داد.

اعتبار 17 میلیارد ریالی برای اشتغال مددجویان در شبانکاره

اسماعیل زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شبانکاره اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) حاصل اندیشه معمار کبیر انقلاب و یکی از دستاوردها و سرمایه‌های بزرگ انقلاب است که هدف حمایت از محرومین و مستضعفان را دنبال می‌کند و از هر راهکاری برای تحقق این دف بهره می‌برد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره خاطر نشان کرد: در گذشته حمایت مستقیم استراتژی کمیته امداد بود، اما در سال‌های اخیر استراتژی و راهکار کمیته امداد تغییر کرده و خودکفایی مددجویان و ایجاد فرصت‌های شغلی از رویکردهای جدید این نهاد انقلابی است.

زارع اذعان داشت: در منطقه شبانکاره با شناسایی استعدادها و توان مددجویان در عرصه‌های مختلف اقدامات ارزنده‌ای به منظور حمایت از مددجویان و رفع نیازهای ایشان صورت پذیرفته و به همین منظور شاهد اجرای 370 طرح اشتغالزایی در شبانکاره بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: این فعالیت‌ها در قالب طرح‌های خود اشتغالی، مشاغل خانگی، کارانگیزی و توان‌افزایی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 162 میلیون ریال توسط کمیته امداد شبانکاره برای مددجویان این کمیته صورت پذیرفته است.

این مسئول در همین ارتباط بیان داشت: کمیته امداد شبانکاره در بین کمیته‌های امداد سراسر استان، دومین کمیته‌ای بوده که موفق به جذب اعتبارات سهمیه‌ای خود شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره عنوان کرد: تمامی اعتبارات بانکی قرض‌الحسنه مربوط به اشتغال و مشاغل خانگی توسط کمیته امداد شبانکاره جذب شده است.

زارع افزود: یکی از رسالت‌های کمیته امداد سعی در تقویت خودباوری، عزت نفس، کرامت انسانی، خود اتکایی و استقلال اقتصادی و همچنین توانمندسازی خانواده‌های معزز تحت حمایت این سازمان حمایتی است.

وی ادامه داد: با ایجاد اشتغال پایدار و مناسب بر اساس توان و استعدادهای خانواده‌ها هیچ‌گونه تعلق و وابستگی به خدمات و حمایت‌های دائمی کمیته امداد نداشته و با سعی و تلاش خود زندگی را اداره کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره تصریح کرد: ادامه این اعتبارات نیز در بخش‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارانگیزی با جدیت در حال انجام بوده که انتظار می‌رود در سال 1391 بانک‌های عامل مانند سال گذشته با تعامل‌، همکاری لازم را در راستای پرداخت تسهیلات داشته باشند.

زارع در همین راستا تاکید کرد: امیدواریم افراد واجد شرایط از این فرصت استفاده کرده و شاهد ایجاد اشتغال در جامعه باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول