اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

شناساندن فرهنگ غرب سبب تقویت هویت دینی مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: شناساندن ابعاد فریبنده فرهنگ غرب باعث تقویت هویت دینی و ملی مردم می‌شود.

شناساندن فرهنگ غرب سبب تقویت هویت دینی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا ظهر امروز در نشست با فعالان مذهبی در دشتستان اظهار داشت: گسترش تعالیم اسلامی و قرآنی در هر شرایطی لازم است و به ویژه در ماه مبارک رمضان ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: روحیه آزادیخواهی و حرکت در تمامی دستورات الهی به چشم می‌خورد و این حرکت در سایه اطاعت از رکن رکین و محوری نظام و انقلاب یعنی ولایت فقیه محقق می‌شود.

محمودی‌نیا با بیان اینکه اقدامات عملی برای تبیین جایگاه و اهمیت ولایت فقیه در جامعه بیش از پیش باید صورت پذیرد خاطر نشان کرد: تبیین جایگاه و اهمیت ولایت فقیه در جامعه همزمان با شناساندن ابعاد فریبنده فرهنگ غرب سبب تقویت هویت دینی و ملی مردم می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به شب‌های لیالی قدر اضافه کرد: شب قدر که بنا به احادیث و روایات با ارزش‌تر از هزار شب است، یک عمر و یک غنیمت است که هیچ انسان عاقلی از آن غفلت نمی‌کند و به اندازه ظرفیت خود از آن نهایت استفاده را می‌برد.

محمودی‌نیا از برپایی محفل انس با قرآن در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: محفل انس با قرآن با حضور یحیی الشرقاوی، قاری معروف مصری همزمان با همایش قرآنی ضیافت 5 به همت اداره اوقاف و امور خیریه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: این مراسم شنبه ‌شب (امشب) بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای برازجان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: حسین پورکبیر، قاری مخصوص حرم حضرت رضا (ع) نیز در این مراسم حضور داشته و به اجرای تلاوت قرآن می‌پردازد.

این مسئول ادامه داد: از طرف هیئت رزمندگان اسلام و هیئت امام حسن مجتبی (ع) وابسته به تبلیغات اسلامی، مسابقه بزرگ قرآن و سئوالات شرعی در روز همایش برگزار شده و به نفرات برتر هدایایی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول