اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال‌‌احمر همدان خبر داد

اعزام اکیپ امدادی به مناطق زلزله‌زده از سوی هلال‌احمر همدان

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌‌احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال‌‌احمر همدان با وقوع زلزله در شهرستان‌های اهر و ورزقان آذربایجان‌شرقی، اکیپ امدادی به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.

اعزام اکیپ امدادی به مناطق زلزله‌زده از سوی هلال‌احمر همدان

حسین اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: جمعیت هلال‌‌احمر استان همدان با وقوع زلزله در شهرستان‌های اهر و ورزقان استان آذربایجان‌شرقی در ساعت یک بامداد امروز اکیپ امدادی به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.

وی با اشاره به اعزام 20 نفر پرسنل و امدادگر افزود: 900 تخته پتو، 120 تخته چادر، پنج دستگاه آمبولانس و دو دستگاه وانت کمک‌دار از جمله اقلام ارسالی به این مناطق بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همدان تصریح کرد: از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان همدان به زلزله‌زدگان اعزام یک فروند بالگرد امدادی به همراه تیم امداد هوایی و یک تیم از سگ‌های جستجوگر است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: گروه اعزامی جمعیت هلال‌احمر استان همدان در شهرستان هریس مستقر شده‌اند و عملیات جستجو و نجات را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول