اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال بی‌نظیر ورزش‌دوستانی از مهد کشتی دنیا

قهرمان کشتی المپیک وارد مازندران شد

خبرگزاری فارس: قاسم رضایی قهرمان وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن بعدازظهر امروز وارد زادگاهش شهرستان آمل شد.

قهرمان کشتی المپیک وارد مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، قاسم رضایی بعدازظهر امروز در حالی وارد زادگاهش شهرستان آمل شد که حضور پرشور مردم و علاقه‌مندان به ورزش این شهرستان مشاهده می‌شد.

وی که حضور در زادگاهش به دلیل ایام قدر چند روزی به تعویق افتاده بود، در نخستین دقایق ورود به شهر آمل با حضور جوانان این شهر رو به‌رو شد.

هم اکنون شهر آمل با عکس‌هایی از جهان پهلوان رضایی آذین بسته شده و بنرهایی بزرگ از عکس‌های این ورزشکار طلایی آمل به زبان‌های مازندرانی و فارسی در شهر دیده می‌شود.

خودروهای زیادی در مسیر استقبال از قاسم رضایی دیده می‌شود که حامل پلاکاردهایی از این ورزشکار و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی است.

میزان پارچه نوشته‌ها و بنرهای خوش‌آمدگویی و تبریک در محدوده منزل این ورزشکار آملی بسیار زیاد است.

مردم شهرستان آمل در بدو ورود این ورزشکار، برایش قربانی کردند و قرار است پس از زدن دور افتخار در خیابان‌های شهر آمل، مراسم متمرکزی شامل جشن و شادی و اهدای هدایا به این ورزشکار با حضور اقشار مردم آمل و مسئولان شهرستان در سالن شهید حسن‌نژاد این شهرستان صورت گیرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای‌ پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول