اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

انتقال پیام انقلاب مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی انتقال پیام انقلاب در راستای اهداف اسلام را مهم‌ترین رسالت خبرنگاران دانست.

انتقال پیام انقلاب مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی جلالی‌فراهانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: خبرنگاران رسالت سخت و خطیری بر عهده دارند که باید با صداقت و درستی رسالت خود را به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: امروز اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران انتقال پیام انقلاب و پیام بزرگان دین است که خبرنگاران باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تلاش خبرنگاران در عرصه دفاع مقدس از گذشته تا به حال را تلاشی قابل تقدیر دانست و بیان داشت: خبرنگاران به خوبی توانسته‌اند در حوزه دفاع مقدس بر اساس معیار حق اطلاع‌رسانی کنند که کار آن‌ها کمتر از حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل نیست.

جلالی‌فراهانی ادامه داد: خوشبختانه خبرنگاران نظام جمهوری اسلامی متعهدتر و صادق‌ترین خبرنگاران فعال در دنیا هستند که این مایه امید و خوشحالی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک خبرنگار موفق بیان داشت: برخورداری از قوه تجزیه و تحلیل، صداقت، شجاعت و اطلاعات عمومی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از مهم‌ترین ویژگی خبرنگاران است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: شغل خبرنگاری از شغل‌های سخت و حساس است که تشکیل NGO و اتحادیه حمایت از خبرنگاران می‌تواند راهکاری در راستای حل معضلات و دغدغه‌های این قشر بوده و بخشی از مشکلات این عزیزان را برطرف سازد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول