اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد نماینده تبریز از عدم امدادرسانی به دهستان زلزله‌زده اسپیران

روستاهای تبریز نیارمند کمک‌رسانی است/ کمک‌رسانی‌ها کافی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از عدم امدادرسانی به دهستان زلزله‌زده "اسپیران" در تبریز انتقاد کرد و گفت: روستاهای تبریز نیارمند کمک‌رسانی هستند.

روستاهای تبریز نیارمند کمک‌رسانی است/ کمک‌رسانی‌ها کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی در جریان بازدید از روستاهای "اسپیران"، اظهار کرد: انتظار می‌رفت مسئولان استانی با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتری عملیات امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده را انجام می‌دادند.

وی افزود: متاسفانه دهستان "اسپیران" با چند روستا در اطراف خود از زمین‌لرزه روز گذشته شهرستان‌های اهر و ورزقان تاثیر پذیرفته، ولی تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی مسئولان ذیربط برای کمک‌رسانی و امداد به زلزله زدگان این منطقه انجام نشده است.

رئیس کمیسیون صنایع  و معادن مجلس از مسئولان مدیریت بحران و وزیر کشور خواست تا هر چه سریع‌تر با اعزام نیرو به این منطقه، به داد مردم بی‌پناه روستاهای زلزله‌زده برسند.

وی عنوان کرد: مردم این منطقه در حال حاضر نیازمند چادرهای نجات هستند و هرچه سریع‌تر باید امکان اسکان اضطراری برای آنها فراهم شود.

روستاهای سپیدان جدید، آغاج اوغلو، اولو کندی، کمانج علیا و سفلی از جمله روستاهای آسیب‌دیده از زمین‌لرزه روز گذشته در این منطقه هستند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول