اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین استقبال بی‌نظیر

تقدیر جانانه آملی‌ها از طلایی 96 / قاسم رضایی هدیه باران شد

خبرگزاری فارس: مردم و مسئولان شهرستان آمل در تقدیر از قهرمانی قاسم رضایی کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم ایران در المپیک لندن وی را هدیه باران کردند.

تقدیر جانانه آملی‌ها از طلایی 96 / قاسم رضایی هدیه باران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل مراسم استقبال از جهان پهلوان رضایی عصر امروز در حالی از محور هراز آغاز شد که در تمام طول مسیر علاقه‌مندان به این کشتی‌گیر در مسیرهای منتهی به شهر آمل انتظار کاروان حامل این قهرمان را می‌کشیدند.

فرماندار آمل و سایر مسئولان شهرستان آمل با یک خودروی ون حامل قاسم رضایی وارد شهر آمل شدند و از این پس رضایی برای پاسخگویی به احساسات مردم در یک خودروی پیکاپ مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران و عکس‌هایی از قهرمانی وی قرار داده شد.

قهرمان رضایی با این خودرو در حالی که سیل علاقه‌مندان به کشتی در مسیرهای بلوار مدرس، میدان قائم، خیابان امام خمینی (ره) منتهی به پل معلق و سالن شهید حسن‌نژاد را با سوت و تشویق‌های بی‌امان همراهی کردند، طی کرد و به پاس این قهرمانی دور افتخار در شهر آمل زد.

دور افتخار رضایی در آمل که از سوی ستاد استقبال فرمانداری آمل تدارک دیده شده بود حدود دو ساعت طول کشید و سپس کاروان قاسم رضایی وارد سالن شهید حسن‌نژاد شد.

در این مراسم که با حضور مردم آمل، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون اداره ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت کشتی مازندران و قهرمانان و پیشکسوتان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، هدایایی از سوی مردم و مسئولان و بخش خصوصی به این کشتی‌گیر ارزشمند اهدا شد.

فرماندار آمل در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد رضایی در المپیک 2012 لندن، از پدر و مادر این ورزشکار نیز برای پرورش این قهرمان تقدیر کرد.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر حمایت‌ها و تلاش‌های ارزشمند مربیان این کشتی‌گیر از این مربیان قدردانی کرد.

وی با اعلام اینکه پیش پرداخت یک واحد مسکن مهر به میزان 12 میلیون تومان از سوی مردم و مسئولان شهرستان آمل پرداخت شده است فروشنامه این واحد مسکونی را به رضایی تقدیم کرد.

همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل نیز از واگذاری یک واحد تجاری به ارزش بیش از 120 میلیون تومان به این ورزشکار اهدا کرد.

همچنین از سوی بسیج ورزشکاران آمل نیز یک سکه بهار آزادی به این قهرمان تقدیم شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی که رضایی دانشجوی این واحد دانشگاهی است نیز یک سکه بهار آزادی، یک تابلو فرش نفیس به این ورزشکار اهدا و هزینه تحصیل رایگان تا پایان دوره کارشناسی ارشد وی را رایگان تقبل کرد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های لبنی دوشه آمل نیز رضایی را به عنوان کارمند افتخاری خود برگزید و از وی خواست ماه به ماه برای دریافت حقوق خود به این واحد صنعتی مراجعه کرده و حقوق خود را دریافت و وقت خود را صرف ادامه قهرمانی‌هایش کند.

رئیس هیات کشتی آمل که اجرای این مراسم را نیز بر عهده داشت در سخنانی گفت: رضایی نخستین ورزشکار آمل در المپیک در تاریخ ورزش این شهرستان، نخستین مدال‌آور آمل در رقابت‌‌های المپیک و نخستین مدال‌آور ایران در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی است.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول